Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Den er så bra!!! Åh, jeg blir helt tulling når jeg ser den katten ligger der og drar seg, og den gutten forteller med den søte stemmen sin. Ja, jeg er jente...
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Jeg måtte lete etter den på nettet etter første gang jeg hadde sett den på tv fordi jeg måtte se den igjen! Måtte på den engelske whiskas-siden, men gutten som forteller der har ikke så søt stemme som den norske. Jeg synes den er veldig søt! Katter er så kule
Catzy Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Jeg blir også helt tulling når jeg ser den. Har så lyst på en katt, aller helst en sånn som den i Whiskas-reklamen. Men mannen min vil ikke ha. Så jeg trøster meg med Mons. Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Jeg blir også helt tulling når jeg ser den. Har så lyst på en katt, aller helst en sånn som den i Whiskas-reklamen. Men mannen min vil ikke ha. Så jeg trøster meg med Mons. Catzy ← Ja, jeg vil også ha. Hadde en sånn som Mons, jeg. Helt lik, faktisk. Så det kan nok være derfor jeg er forelska i den reklamen.
Sahara Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Kjempesøt! Minner om mine egne katter, de spretter også opp når det er mat å få!
Sarah Salamander :-) Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har ikke katt, men den katten minner mystisk mye på typen min for tiden
wind-up bird Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Jeg måtte lete etter den på nettet etter første gang jeg hadde sett den på tv fordi jeg måtte se den igjen! Måtte på den engelske whiskas-siden, men gutten som forteller der har ikke så søt stemme som den norske. Jeg synes den er veldig søt! Katter er så kule ← Jeg tror faktisk ikke at jeg har sett den, noen som har en link?
iviking Skrevet 12. juni 2006 #9 Skrevet 12. juni 2006 Den er utrolig bra, jeg får så lyst til å klappe den katten
Gjest Mireya Skrevet 12. juni 2006 #10 Skrevet 12. juni 2006 Den katta er SØT! Og så så fredelig og bedagelig, da...
Svart Katt Skrevet 12. juni 2006 #12 Skrevet 12. juni 2006 Den var litt annerledes på engelsk altså ( http://www.whiskas.co.uk/Whiskas/en-GB/TVAds/default.htm ) Men helt enig med alle andre. Kjempesøt katt!
blå Skrevet 12. juni 2006 #13 Skrevet 12. juni 2006 Den norske reklamen er mye kulere enn den engelske. Elsker mons jeg også
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #14 Skrevet 12. juni 2006 Men teksten i den engelske reklamen rimte bedre enn i den norske. Og, ja det er utrolig hvor mye katter sover i løpet av en dag. Men de sover jo veldig lett, så de våkner fort hvos det er fare på ferde eller hvis det er mat å få
Tristessa Skrevet 12. juni 2006 #15 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har lyst å være katten Mons... Det ser så deilig ut å bare sove og spise!
hjertesukka Skrevet 12. juni 2006 #16 Skrevet 12. juni 2006 ÅÅÅÅ, ......den er til å spiiiiise opp!!!
wind-up bird Skrevet 12. juni 2006 #17 Skrevet 12. juni 2006 Den var litt annerledes på engelsk altså ( http://www.whiskas.co.uk/Whiskas/en-GB/TVAds/default.htm ) Men helt enig med alle andre. Kjempesøt katt! ← Takk. Det var nå en fin katt da! Jeg føler for å ta noen sånne dager nå når jeg har hatt eksamen!
Gjest katti Skrevet 12. juni 2006 #18 Skrevet 12. juni 2006 Den reklamen er nusselig! På svensk reklame heter katten Nisse..... HAHA!! Det er kult navn på en katt det
Gjest Tamar Skrevet 13. juni 2006 #19 Skrevet 13. juni 2006 Katten der er utrolig skjønn ja! Spesielt på slutten når den vrir seg rundt, litt vanskelig å forklare, men i alle fall, på en slik måte som bare katter gjør når de ligger og koser seg.... Blir glad av å se den reklamen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå