Gå til innhold

Klem

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som kan gi meg en klem??

Trenger virkelig en klem nå, føler meg så utrolig ensom selvom det som ikke kjenner meg, og kanskje noen av de også, tror jeg har alt jeg trenger. Har en veldig snill mann og flott svigerfamilie. Problemet er bare det at jeg tror jeg har fått følelser for en annen mann og jeg kan liksom ikke snakke med noen om det. Pleier alltid å snakke med mannen min, mne denne gangen blir det for vanskelig, vil ikke såre han. Så da blir jeg sittende å gruble. Derfor trenger jeg en klem nå, så holder jeg ut til solen skinner!!

Klem til alle dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem til deg vennen!

Tips fra en som har vært der hvor du er nå (i mitt forrige forhold): tenk etter om det er fyren eller spenningen du har fått følelser for. lett å bli litt revet med hvis gnisten har slåknet og hverdagen har kommet. hvis det er tilfelle er det beste nok å prøve å sprite opp det forholdet man er i, ihvertfall hvis det i bunn og grunn er godt.

Og selv om du ikke kan snakke med noen andre, så kan du faktisk diskutere litt med deg selv (nå høres jeg sikkert ut som om jeg burde legges inn. det er ikke fullt så ille, er bare innbitt student som fra en rekke av oppgaver er vant til å måtte se ting fra alle mulige sider :roll: ) prøv å finne ut hva det er du faller for og hvorfor.

lykke til

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort klem ja man kan være så ensom i selvskab med mange, har du ikke en veninde som du kan betro dig til ? det er ofte godt at lufte ud, men her i forumet er det jo også fint :D

ja jeg har også været der du er så du er ikke alene mange af os som har prøvet det.. men det er jo en lille trøst

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få en klem fra meg du :)

*klemme klemme* bedre? håper det hjalp litt :)

Jeg føler med deg .....kanskje du kan få lettet på trykket her på Kg? Det hjelper det skal jeg si deg .....(vel - ofte i allefall) :wink: Det er godt å snakke med noen......

*klemmer en gang til*

:P

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klem fra meg og.

En diger klem, faktisk. En klem i 17 etasjer, med vinduer med gult varmt lys i, stor foajè med resepsjon og servering av kanapèer.

Du er god, du.

milo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooor klem fra meg også! Been there too og det er ikke godt... Syns du skal følge rådet til Tingeling.

Husk at begjær er en overfladisk følelse som kommer og går ganske fort, men kjærlighet er dypere, varmere, tar lang tid å bygge opp og er mye, mye mer verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Føler med deg. Har det litt på samme måte selv for tiden, men har tenkt å holde ut til solen skinner :)

Stor klem fra meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en stoooor BJØRNEKLEM fra meg :D . Skjønner at du ikke har det lett og at du føler deg ensom. Vet det ikke er et lett, men ikke vent for lenge med å ta et valg du kan leve med. Vei for og i mot hva du vil gjøre. Når du er sikker handler du og gjør det rette, så du får det bra med deg selv. Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...