Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har en Rock&Republic jeans, Victoria beckham, Madridmodellen. Nå lurer jeg på hvordan jeg kan se om den er fake eller ekte? Noen som vet? Det er 98% bomll, 2% elastin. Hvite kroner med krystaller på. Den sitter perfekt på. Jeg tror den er ekte, men kan aldri være for sikker. Var jo Rock & Republic - lappe på da jeg kjøpte den, men jeg aner ikke.. Noen som vet om forskjellen på ekte/fake?
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Gosh, jeg tror min er fake... Kronene ser for små ut. Tror jeg... Ehh...
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Eller... Når jeg ser mer etter så er de like store som på bildet av Victoria Beckham. Hvordan kan man SE om den er fake da? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Når jeg ser hvor mye dere som kjøper dyre merkeklær styrer fordi dere er redde for å ha blitt svindlet, er jeg nesten glad for at jeg ikke har råd til dem Men det finnes sikkert flere fake-utgaver av denne buksa, så det er vanskelig å peke på èn ting som kan påvise om den er ekte eller ei, vil jeg tro. Om du vil være sikker på om den er ekte, ville jeg gått til et sted de selger de ekte buksene, eller kikket på en venninnes sin, og sammenliknet merkelapper, sømmer, passform og dekor.
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 ja, jeg vet... Har ingen å sammenligne de med, og her i byen selges de ikke, så jeg aner ikke. :o
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Får håpe noen her har greie på dem, da, og kan hjelpe deg Jeg ble såpass engasjert at jeg prøvde å lete opp bilder av modellen så du kunne sammenligne med bildene, men fant omtrent ingen bilder som viser detaljer fra annet enn rumpa, og det hjelper vel ikke så mye.
Millis Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 Hvis kronene er mindre, eller sitter for høyt på lommene, merkelappen er sydd skjevt på. MANGE ting som kan avgjøre om den er fake! Lettere om du hadde postet bilde. Har du kjøpt den på Qxl er den 99,999 sikkert fake. Særs hvis du bet. mindre enn 2000 for den og!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 11. juni 2006 #8 Skrevet 11. juni 2006 Kanskje det kan hjelpe deg å se på hvor du kjøpte den? Hvis du kjøpte den i en "ordentlig" jeans-butikk, ville jeg ikke tro den er fake. Men samtidig; Hvis den sitter perfekt, spiller det da noen rolle?
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #9 Skrevet 11. juni 2006 Ja, hvis jeg bruker den og det vises at den er fake, så er det ikke noe særlig. Jeg trodde den var ekte. Vel, kanskje er den det men nå er jeg ikke sikker assa.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #13 Skrevet 11. juni 2006 De er like dyre i USA så vidt jeg vet, og finnes overalt i vanlige butikker også, så det ser kanskje ikke så lyst ut... Men hvis kvaliteten kjennes god ut og den ikke har noen tydelige tegn som avslører at den er feik, synes jeg du skal nyte den fullt ut! Selv om jeg skjønner at det er dritkjipt...
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #14 Skrevet 11. juni 2006 Var visst litt kjapp i innlegget over her... Jeg mente at etterligningene finnes overalt i vanlige butikker, ikke de ekte.
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #15 Skrevet 11. juni 2006 Ja, jeg får vel bruke den men skjule kronene bak på rumpa med en topp som er litt lengre i tilfelle den er fake.
Gjest Gjest_Gamle gode 10na_* Skrevet 12. juni 2006 #16 Skrevet 12. juni 2006 Ja, jeg får vel bruke den men skjule kronene bak på rumpa med en topp som er litt lengre i tilfelle den er fake. ← Vet du hva, jeg IRRITERER meg GRENSELØST over slike hodeløse "debatter". Hva pokker betyr det om buksen er fake? Det satt jo som et skudd sa du.
Gjest Dixie i.i Skrevet 12. juni 2006 #17 Skrevet 12. juni 2006 De orginale kommer bare i en benlengde, 35 dvs. at de er sinnsykt lange i beina, uansett hvor liten de er i livet. De "naglene" som sitter på siden av lommene ol. (dere skjønner hva jeg mener..) skal være helt flate, dvs ikke den tuppen som er på de fleste andre bukser. Ang blandingsforholdet så husker jeg ikke det, for det er litt forskjellig fra modell til modell. Er sikkert flere ting man kan se det på, men kommer ikke på det i farten her jeg sitter på jobben
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #18 Skrevet 12. juni 2006 Sjekk her: www.honestforum.com under "Rock and republic". Post et bilde og du får svar.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #19 Skrevet 12. juni 2006 Ja, jeg får vel bruke den men skjule kronene bak på rumpa med en topp som er litt lengre i tilfelle den er fake. ← Beklager, men jeg ser faktisk ikke problemet jeg - sitter buksene som ett skudd og du liker de så skjønner jeg ikke hvorfor dette bekymrer deg. Klart, har du betalt 3000-4000 for en kopi så skjønner jeg at du føler deg lurt, men, men......... OM det så er en fake - so what! Så lenge du liker buksene så drit i det. Og har ikke andre annet å gjøre enn å studere andres bukser så er det de det er synd på! Bruk buksa di du - og vis rompa di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå