Gå til innhold

Restaurant i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har anbefalninger på restauranter/spisesteder i Bergen som ikke er så alt for dyre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viva La Vegis har kjempegode burgere! Har ingenting å si om du er vegetarianer eller ikke (jeg er ikke det), det smaker helt som en vanlig burger.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker soho, sumo, escalon, spisekroken og bambus i marken.

Skrevet (endret)

Spesiell type mat du tenker på? Da kan du kanskje få enda bedre tips..

Jeg liker Soho, Red Sun, den indiske midt i marken (husker ikke hva den heter i farten), naboen (men de ble visst stengt av mattilsynet her om dagen :forvirret:, tenker alt er på stell igjen nå da), og stragiotti.. Det er de jeg kommer på i farten i alle fall..

Endret av aislinn
Skrevet

Aroma- lekkert enkelt design og nydelig mat, Pygmalion - hjemmekoselig med digg økologisk mat, Dickens- folkelig og masse forskjellige typer mat :)

Gjest Gjest
Skrevet

spisekroken og stragiotti- begge allerede nevnt :)

Skrevet

Liker taste of Indian i Marken, Sumo (spiser av det som ikke er sushi. ;) ) og Fridays.

Skrevet

Liker også Bambus i marken, nydelig interiør og ikke sånn kitchy asia med gull, glitter og juggel. Og så så nydelig servise! Maten er også god, har spist lunsj der og de har vel to lunsjretter hver dag.

Og Zupperia bør vel nevnes, dagens suppe er billig og helt ok. Høyt lydnivå og masse barnevogner riktignok.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Mange som allerede er nevnt her, så jeg får komme med noen andre forslag:

- Hot Wok har digg mat til en rimelig billig penge.

- Harbour (eller noe i den duren?) er litt dyrere, men nydelig mat!

- Brød og vin er også rimelig og de har nydelig mat!

Gjest -eline-
Skrevet
Spesiell type mat du tenker på? Da kan du kanskje få enda bedre tips..

Jeg liker Soho, Red Sun, den indiske midt i marken (husker ikke hva den heter i farten), naboen (men de ble visst stengt av mattilsynet her om dagen  :forvirret:, tenker alt er på stell igjen nå da), og stragiotti.. Det er de jeg kommer på i farten i alle fall..

De har nydelig mat! Må vel legge til at det faktisk ikke var deres skyld at de ble stengt, men at kommunen skifter klokakkrør på yttersiden og dette da tiltrekker seg rotter... De har fått fikset midlertidig løsning og har åpnet igjen. Har tenkt å ta meg en tur dit på torsdag jeg.

Skrevet

Kinarestaranten i femte etasje på Galleriet, og kinarestauranten på torganmenningen.

Liker også Fridays og Egon :)

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

jeg liker også pastasentralen.. :)

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

jeg liker også pastasentralen.. :)

Skrevet

Escalon har kjempe god tapas!!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...