Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at det nye nummeret av dette bladet kjem ut i morgon, men er det ofte slik at det kjem ut i butikkane/kioskane helga før mandagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det står at det nye nummeret av dette bladet kjem ut i morgon, men er det ofte slik at det kjem ut i butikkane/kioskane helga før mandagen?

nei, men abonnerer du får du bladet i posten noen dager før

Gjest Gjest
Skrevet

Det var det før, men jeg tror de fleste steder har blitt nokså strenge på at bladene ikke skal ut før mandag.

Skrevet

Var innom tre ulike kioskar, og fant det hos den siste :) Bikini med i bladet :) Kjeda meg litt idag, så det var kjekt med litt lesestoff :hoppe:

Gjest Purple
Skrevet (endret)

Hvorfor har ikke jeg fått det ennå? Jeg abonnerer... Har noen andre fått det i postkassa ennå?

Endret av Purple
Gjest Gjesta
Skrevet
Hvorfor har ikke jeg fått det ennå? Jeg abonnerer... Har noen andre fått det i postkassa ennå?

Jeg fikk mitt på fredag.

Skrevet

Jeg fikk mitt i dag. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Purple
Skrevet
Da vil jeg ha mitt i morgen!  :sur:

Det var meg...

Skrevet

Jeg fikk mitt før helgen, var ikke hjemme, men det lå hvertfall i postkassen da jeg kom hjem søndag. Den bikinien var jo kjempe stor, den ene trekanten var jo tre ganger så stor som min trekanttopp. og jeg bruker c-cup...

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg fikk mitt før helgen, var ikke hjemme, men det lå hvertfall i postkassen da jeg kom hjem søndag. Den bikinien var jo kjempe stor, den ene trekanten var jo tre ganger så stor som min trekanttopp. og jeg bruker c-cup...

Javel, men jeg synes den bikinien var kjempeliten, for de trekantene passet ikke meg... Neida, men det er alltid mange som ikke passer til de bikiniene, alle er jo forskjellig. Jeg tar vare på de og låner de ut/ gir de bort til bikiniløse venninner på besøk om sommeren. Ganske kjekt faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...