Søtpotita Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Det står at det nye nummeret av dette bladet kjem ut i morgon, men er det ofte slik at det kjem ut i butikkane/kioskane helga før mandagen?
LadyInRed Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Det står at det nye nummeret av dette bladet kjem ut i morgon, men er det ofte slik at det kjem ut i butikkane/kioskane helga før mandagen? ← nei, men abonnerer du får du bladet i posten noen dager før
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Det står at det nye nummeret av dette bladet kjem ut i morgon, men er det ofte slik at det kjem ut i butikkane/kioskane helga før mandagen? ← Det var det før, men jeg tror de fleste steder har blitt nokså strenge på at bladene ikke skal ut før mandag.
Søtpotita Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2006 Var innom tre ulike kioskar, og fant det hos den siste Bikini med i bladet Kjeda meg litt idag, så det var kjekt med litt lesestoff
Gjest Purple Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hvorfor har ikke jeg fått det ennå? Jeg abonnerer... Har noen andre fått det i postkassa ennå? Endret 12. juni 2006 av Purple
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor har ikke jeg fått det ennå? Jeg abonnerer... Har noen andre fått det i postkassa ennå? ← Jeg fikk mitt på fredag.
Gjest Purple Skrevet 12. juni 2006 #9 Skrevet 12. juni 2006 Da vil jeg ha mitt i morgen! ← Det var meg...
Krista83 Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Jeg fikk mitt før helgen, var ikke hjemme, men det lå hvertfall i postkassen da jeg kom hjem søndag. Den bikinien var jo kjempe stor, den ene trekanten var jo tre ganger så stor som min trekanttopp. og jeg bruker c-cup...
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 Jeg fikk mitt før helgen, var ikke hjemme, men det lå hvertfall i postkassen da jeg kom hjem søndag. Den bikinien var jo kjempe stor, den ene trekanten var jo tre ganger så stor som min trekanttopp. og jeg bruker c-cup... ← Javel, men jeg synes den bikinien var kjempeliten, for de trekantene passet ikke meg... Neida, men det er alltid mange som ikke passer til de bikiniene, alle er jo forskjellig. Jeg tar vare på de og låner de ut/ gir de bort til bikiniløse venninner på besøk om sommeren. Ganske kjekt faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå