Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om butikker, restauranter og ellers ferie-aktiviteter som vi ikke må gå glipp av :ler:

Vi er to familier som skal dit i midten av august, er det grusomt varmt der da? :sprettoy:

Noen tips til leiebil-firma?

Går det å leie store biler med plass til 8 personer så hadde jo det vært perfekt..

Gleder meg vanvittig, for her i nord så er det bare regn, skodde og 8 kalde varme-grader...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Området rundt Malaga er flott!

Det går sikkert fint å leie stor bil, men jeg ville ha søkt litt på Internett eller tatt kontakt med et reisebyrå for å finne og bestille en slik bil på forhånd.

Jeg reiste rundt med buss, det gikk også bra, men for en så stor gruppe lønner det seg nok med bil.

Kan anbefale Nerja, en flott, "hvit" liten by, Sevilla, Granada og Cordoba er også verdt et besøk.

Hvis dere har tid, vil jeg også anbefale en utflukt til Gibraltar. Start tidlig en dag, eller planlegg eventuelt en overnatting. Apekattene som lever der faller helt sikkert i smak hos barna og hos de voksne også!

Gjest Chica
Skrevet

Svidde av litt Euro på Rosamar shoppingsenter i Malaga i august i fjor jeg. Var varmt, men hadde bil og leilighet med aircondition, så det var ikke noe problem. Vi leide bil av selskapet som solfaktor.no samarbeider med. Hentet bilen når vi kom på flyplassen, sto over en time i kø!!! Så har dere mulighet til å ta buss til hotellet og bestille leiebil dit ville jeg kanskje satset på det, for etter flyturen er det ikke noe gøy å stå leeeenge i kø i varmen! Har dere bærbar GPS med kart over sørspania ville jeg tatt med den, vi brukte GPS masse, f.eks plottet inn shoppingsenter og ble guidet til Rosamar. Kjekt å ha i bygatene!

Anbefaler også Gilbraltar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...