Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest 1. juli
Skrevet
Jeg har nå ingen umiddelbare gifteplaner, men jeg kommer nok ikke til å ha slør når den dag kommer. Jeg syns det blir for voldsomt, og det kommer nok ikke til å passe til en kjole jeg ønsker å ha (kommer nok til å gå for noe enkelt og ikke for typisk "brudekjoleaktig").

Jeg skulle ha en enkel kjole og ikke noe ekstra.. Endte opp med den dyreste kjolen i salongen, en slik type som man nesten må ha slør til, pluss et diadem. Trodde dette ville bli too much, men jeg føler meg skikkelig fin og gleder meg kjempemasse! Litt over ei uke igjen nå... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Skal ha slør i kirka. Er kort og lagvis og knall rødt.... Skla også ha langt løst hår med litt oppsatt på krona, men måtte bare ha slør til kjolen min. Og ja, det blir voldsomt, og ja- jeg ELSKER det :klappe:

Skrevet

Jeg bestemmer meg ikke på forhånd i alle fall.

Som samboer i 4,5 år hittil er det nok få som tror på min uskyld ja, selv om vi ikke har barn enda, men det skal ikke holde meg fra hvit kjole i alle fall, og da kan jeg jo ha slør også, dersom jeg trives med det.

Så det så.

GLEDER MEG til å begynne å prøve og titte :)

Skrevet
:) Jepp.. jeg skal ha langt blonde slør.. hadde i utgangs punkte ikke tenkt til å ha det,men etter at jeg kjøpte ny kjole var det så fint med langt slør til kjolen, skal også ha lange hansker. :klem: Bire
Skrevet

Jeg skal ha laaangt slør på 2,5 meter (er selv 160).. + tiara!

Er en gang i livet jeg får brukt dette, så jeg kjører full pakke! ;)

Skrevet

Skal ha laaaaangt slør med små "diamanter" innimellom så det blinker i sollyset :hjerter_rundt:

Kjolen min er veldig enkel, så sløret blir prikken over i'en.

Enig med den her som haddde problemer med slør som står veldig opp og ut, det er ikke helt min smak heller! Heldigvis finnes det mange typer slør, for alle typer og så kan man velge det bort om man ikke ønsker i det hele tatt!! :-D

Må si jeg ble veldig nysgjerrig på det RØDE sløret.. :sjenert:

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Må si jeg ble veldig nysgjerrig på det RØDE sløret.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...