Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg litt på. Var og prøvde kjolen min igår og glemte helt av å prøve slør. Damen på butikken nevnte det heller ikke. Vet ikke om jeg vil ha det i det hele tatt... Skal dere bruke det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var nettopp i bryllup, hun hadde ikke slør.

Skrevet
Det lurer jeg litt på. Var og prøvde kjolen min igår og glemte helt av å prøve slør. Damen på butikken nevnte det heller ikke.  Vet ikke om jeg vil ha det i det hele tatt... Skal dere bruke det?

Hvis du ikke vil ha slør, da synes jeg du skal la være. Det viktigste er vel at du har det akkurat slik som du føler er best for deg og din tilkomne. Ut over det er det mitt inntrykk at det er så forskjellig med bruken av slør. Noen bruker - andre ikke. Litt avhengig av lokale tradisjoner. Litt avhengig av mote. Og litt avhengig av andre ting. Det er opp til den enkelte.

Mvh. Knut.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg skal ikke ha slør.

Damen i butikken prøvde å presse på meg ett som hun "tilfeldigvis" hadde inne, og som "tilfeldigvis" passet perfekt til kjolen min. Da jeg sa jeg ikke likte det sløret, gjorde ikke det noe, for hun hadde "tilfeldgvis" enda flere som bare var heeelt perfekte.

Jeg prøvde flere, men føler meg overhodet ikke vel med slør. Det så helt fjernt ut, og jeg følte meg som et spøkelse. Følte meg ihvertfall ikke som meg, og det viktigste er at jeg føler meg vel på den store dagen.

Så på meg blir det ikke slør... Bare flott hår med perler :)

Skrevet

skal ikke ha slør, passer ikke til kjolen, og er liksom ikke helt "meg", men for noen så er det vel slik at slør bare må være med

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal ha sjal. Prøvde slør og det føltes helt feil. Det er nydelig på mange, ikke på meg. Anbefaler deg å prøve hvis du skal tilbake til salongen. Jeg kjente umiddelbart om det var riktig eller ikke, så tar ikke lange tiden :-)

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Nope, jeg skal ikke ha slør.

Jeg følte meg ikke vel i det da jeg prøvde, så jeg skal ha løst langt hår, med krøller i og perlepynt.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Hei Månestråle, håret ditt høres akkurat likt ut det jeg skal ha. Men jeg har ikke funnet noen bilder.

Har du noen?

Skrevet

Nei....på meg og kjolen jeg har valgt blir det for voldsomt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke helt bestemt meg, men tror jeg ender med tiara og langt slør. Prøvde det i brudesalongen, og ble så fin. Men er du usikker så prøv det på, da finner du det fort ut... :)

Skrevet

Jeg skal også ha slør. For meg er det en del av pakka liksom :) Hadde bestemt meg for kort - men så prøvde jeg langt og det var sååååå fint at da ville jeg heller ha det :hjerte:

I begge salongene jeg har vært har de gitt meg massevis av slør og tiaraer og smykker til å prøve sammen m kjolene...

Skrevet

Jeg skal ikke ha slør, men kanskje tiara.

• 2 uker senere...
Skrevet

Så mange ting å tenke på...

JEg vet sannelig ikke. Jeg hadde sett for meg et kort slør.. men så leser jeg om så mange LANGE slør.

Også så jeg en plas at det repsresterer uskylden hos bruden. Det er vel "drøyt nok" å stille i hvitt etter 5 år som samboer, uskyld kan ejg vel ikke akkurat påberope meg, så da er slør kanskje sånnsett galt... Men dET tror jeg ikke jg tar så tungt, vi får se etterhvert. Har ikke komemt helt til kjolestadiet enda... Men jeg gleder meg!

Skrevet

Uskyld hos bruden..ha ha ha ha...ja det er no mange som tror jeg er uskyldig....som samboere i 7 år og 2 barn :ler:

Men jeg kan jo late som da m hvit kjole og slør :ler:

Malama - ikk bestem deg på forhånd. Prøv i brudesalongene. Jeg hadde bestemt meg for kort..men etter å ha prøvd langt så ombestemte jeg meg...(jeg ombestemte meg igjen da og kjøpte kort...og nå har jeg ombestemt meg igjen og SKAL ha langt)..ha ha ha forvirret...

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har nå ingen umiddelbare gifteplaner, men jeg kommer nok ikke til å ha slør når den dag kommer. Jeg syns det blir for voldsomt, og det kommer nok ikke til å passe til en kjole jeg ønsker å ha (kommer nok til å gå for noe enkelt og ikke for typisk "brudekjoleaktig").

Men nå så jeg et bilde av Kiera Nightley i dag hvor hun spiller i en film hvor hun har et "flatt" slør festet med blomster på siden. Syns det var ganske fint. Minner litt om noen slør jeg har sett i katolske bryllup på tv, og sånn som oldemoren min hadde. Har litt problemer med at sløret står så ut og opp på slørene mange bruker i dag.

Skrevet

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha slør, men har funnet ut nå i den senere tid at jeg muligens går for det likevel :)

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Skal ha laaaaaaaangt slør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...