Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2002 #1 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg finner det ikke. - Det falt ikke ned i fanget mitt, så jeg har ikke peiling. Vil du gifte deg med meg? - Begge romkameratene mine har flyttet ut, jeg finner ikke vaskemaskinen og det er slutt på peanut-smøret. Det er en guttegreie. - Det er ingen rasjonell tankegang bak det, og du kommer aldri til å se noen logikk. Skal jeg hjelpe deg med middagen? - Hvorfor er den ikke på bordet allerede? Det vil ta for lang tid å forklare. - Jeg aner ikke hvordan det fungerer. Jeg har trent litt mer i det siste. - Det er slutt på batteriene i fjernkontrollen. Slapp av litt, kjære, du jobber for hardt. - Jeg kan ikke høre fjernsynet over støvsugeren. Så interessant, kjære. - Snakker du ennå? Elskling, vi trenger ikke materielle ting for å bevise vår kjærlighet. - Jeg glemte bryllupsdagen igjen. Du forventer for mye av meg. - Du vil ha meg til å holde meg våken. Det er en kjempebra film. - Det er skyting, kniver, raske biler og nakne damer. Du vet hvor dårlig hukommelse jeg har. - Jeg husker kjenningsmelodien til A-team, adressen til den første jenta jeg kysset, registreringsnumrene på alle biler jeg har eid, men jeg glemte bursdagen din. Jeg tenkte akkurat på deg, og kjøpte disse rosene til deg. - Jenta som solgte dem på hjørnet var skikkelig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. desember 2002 #2 Del Skrevet 14. desember 2002 Endelig en ordliste slik at vi kan greie å avsløre den egentlige meningen i det menn sier Flott Jasmin som har greid å knekke koden !! Tipper mange menn er fortvilet nå som de er avslørt Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 15. desember 2002 #3 Del Skrevet 15. desember 2002 Det er forstemmende å plutselig oppdage at en som mann er nødt til å endre hele kodesystemet i ens normale utsagn. Det finnes ingen ord eller fraser som yter rettferdighet til det slit som nå ligger foran oss; tenk på alle de nyanser og all den semantiske logistikk som må finjusteres for å kunne skape et nytt troverdig kodesystem. Hvem.....jeg sier HVEM er opphavet til disse nedslående avsløringer?? Vel.....på vegne av mannerasen sier jeg: Vi kommer tilbake! Vi Kommer sterkt tilbake!! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. desember 2002 #4 Del Skrevet 15. desember 2002 Milo. Ja nå for dere det stritt altså ...men TENK så mange glade kvinner det vil bli da ....som endelig kan greie å kommunisere med dere! Kan jo være greit å vite at "skal jeg hjelpe deg med middagen" egentlig betyr "hvorfor er den ikke på bordet allerede" For da kan vi jo svare , " ja takk ...og du kan få lov å vaske opp etterpå også" i stendefor " bare sett deg og vent og slapp av du kjære så skal jeg ordne det " Nei ...den ordlisten er bare helt suveren Hehe ble lattermild jeg ...men det ser dere jo Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 15. desember 2002 #5 Del Skrevet 15. desember 2002 tenk på alle de nyanser og all den semantiske logistikk som må finjusteres for å kunne skape et nytt troverdig kodesystem. Hvem.....jeg sier HVEM er opphavet til disse nedslående avsløringer?? Kjære deg, det er jo nettopp mangelen på semantisk logistikk i kodesystemet som gjør at det overhode ikke er hverken troverdig eller særlig kodet.... Så, skal du skyte noen for avsløringene må du plaffe ned alle med kvinnelig intuisjon og hva skal dere gutta bruke tiden på da, uten oss? Men det er jo hyggelig om dere kan bytte ut noen av dem da - for variasjonens skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 15. desember 2002 #6 Del Skrevet 15. desember 2002 Egentlig, så ser jeg at jeg har ingen grunn til bekymring i det hele tatt. Det kodesystem som er i omtale her....vel....man er skjønt enig om at det er ganske løvtynne greier. Jeg kan betro dere på dette punkt at det var et hovedelement i tilretteleggelsen av dette systemet at det skulle være løvtynt. Rett og slett fordi det skulle fungere som en avledning fra det reelle, og om jeg så må få si det, meget finurlig kalkulerte kodesystem, hvis beskaffenhet jeg aldri vil finne på å røpe. HA! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. desember 2002 #7 Del Skrevet 15. desember 2002 Ville ikke være for trygg jeg Milo! Vi kvinner har nemlig en en evne til å tenke logisk, vekloverveid og utspikulert ..og nå når vi har greid å knekke koden til de såkalt "løvtynne greiene" så er det bare et spørsmål om tid før vi kan kan legge frem en fyldig og revidert liste over "1001 hemmeligstemplede koder menn bruker i samtale med kvinner" ! Inntil da får du og dine likesinnede vokte på hemmeligheten ...hvem vet ...om ikke så lenge er det klar for en ny avsløring her på KG ...jeg tipper Jasmin allerede jobber med saken.....og mange andre med henne ...sammen er vi sterke jenter ! Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 15. desember 2002 #8 Del Skrevet 15. desember 2002 Rett og slett fordi det skulle fungere som en avledning fra det reelle, og om jeg så må få si det, meget finurlig kalkulerte kodesystem, hvis beskaffenhet jeg aldri vil finne på å røpe. Det velkalkulerte systemet dere bruker på byen kanskje? "Vet jeg har sett deg før, men husker ikke hvor!" ~ hei, jeg vil ha sex med deg! "Hei, kan jeg spandere en drink på deg?" ~ hei, jeg vil ha sex med deg! "Hei, jeg skal samme veien som deg, skal vi dele taxi?" ~ hei, jeg vil ha sex med deg! og så videre, og så videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. desember 2002 #9 Del Skrevet 15. desember 2002 *klapp klapp klapp* Aplaus til deg Bridget! Det må være de mest elementære fraser ...det første man lærer når man trer inn i mennenes verden fra å være gutt (hm...er vi slemme nå tro?...nei ! ) (hmmm får bare håpe da at en viss annen mannlig kg bruker ikke henger seg på .....lurer på hva han hadde funnet ut om våre koder :o ) lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 15. desember 2002 #10 Del Skrevet 15. desember 2002 Hysj da, de har ennå ikke funnet ut at vi bruker koder - tror vi er ærlige de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. desember 2002 #11 Del Skrevet 15. desember 2002 :o Ups!!! *Lille meg holder seg for munnen* :o Det bare datt ut av meg ....*rødme*...skal ikke si det mer ... Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 15. desember 2002 #12 Del Skrevet 15. desember 2002 Å.. hehehe.....taxi-varianten, ja. Det er hyggelig å høre at våre agent provocateurs gjør jobbene sine grundig. Igjen.....det er elementer i "den store planen" Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. desember 2002 #13 Del Skrevet 16. desember 2002 Mulig det .....og mulig det har virket så langt ....men nå er dere AVSLØRT !!! hehehehehe dele taxi - pøh.....hehehe Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. desember 2002 #14 Del Skrevet 16. desember 2002 Siden jeg jo har erfaring fra begge sider kan jeg bekrefte at koden stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donborwen Skrevet 7. februar 2003 #15 Del Skrevet 7. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #16 Del Skrevet 10. februar 2003 Endelig en ordliste slik at vi kan greie å avsløre den egentlige meningen i det menn sier Flott Jasmin som har greid å knekke koden !! Tipper mange menn er fortvilet nå som de er avslørt Lille meg 2 har dere ikke forstått mer enn det? HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA latterlig. dere er jo som barn i forhold da, vi menn har forstått dere forlengst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. februar 2003 #17 Del Skrevet 10. februar 2003 hehe det er bare noe du sier det ....og vi er så snille at vi lar dere TRO at dere tror at dere forstår det dere tror at dere forstår om oss .... Dere er så definitivt grundig avslørt atte ...... nytter ikke å nekte Og våre hemmligheter *fnise*....de er fremdeles ut stort mysterium for det mannlige kjønn ...( selv om jeg må medgi da at det finnes noen ytterst får eksemplarer som har greid på en uovertruffen måte og sette seg inn i kvinnenes mystiske og hemmelighetsfulle språklige koder og følelsesliv ...Og disse er noe i særklasse da ...kanskje du er en av disse få meget dyktige menn ? ) dere er nå søte likevel da ....som kjemper for deres hemmelige koder med nebb og klør :oops: Skal være nill jeg ...og ikke si mer ....Tror ret og slett at det er på tidre å bysse lalle .....Snille piker bør sove nå hilsen Virgo ( tidligere Lille Meg 2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 11. februar 2003 #18 Del Skrevet 11. februar 2003 Fankern! Nå er det tydeligvis bare å finne fram klubba igjen, grynte og fise litt og gå over til Søviknes-varianten (det var han som gjorde de raske, uventede samleiene berømt igjen)... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. februar 2003 #19 Del Skrevet 11. februar 2003 Haha, kjempebra, Jasmin. Sjokkerte nå gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå