Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Jeg skulle så gjerne hatt tak i chipotle chilli, men finner det ikke noe sted, verken i de såkalte innvandrerbutikkene eller i de mer velassorterte matvarebutikkene jeg har sjekket. Noen som vet hvor det er å få tak i? Bor i Oslo.
Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Du får tak i det på Ultra, bryn senter. Der har de en boks med chipotle chili. Husker ikke helt hvor jeg så den, men de har den der. Var overrasket over å se den der. Sjekk i nærheten av maisboksene, tror det var på den raden. Vær klar over at den er uhorverlig sterk. Jeg fikk bestilt chilien i fjor hos Jacobs på Holtet (tror de har den nå der også). Jeg har både den som ligger i boks i en form for chilisaus, og røkt tørket.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Gutta på Haugen i Ullevålsveien har. ← Det hadde de I tillegg hadde de røkt paprikapulver og eplemost fra Ringi gård, intet mindre enn fem eplesorter å velge mellom. Glimrende alkoholfritt alternativ til vin for en med stor mage.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Det røkte paprikapulveret er sinnsykt avhengighetsskapende vannvittig godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå