Gå til innhold

Friluftssex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lita_*
Skrevet

Hva synes dere om sex i det fri? Hadde sex med min elsker i parken igår og må si det var spennende, opphissende og litt skummelt. Dette var riktignok sent på kvelden i en park uten andre mennesker, men hadde likevel litt angst for å bli fersket. Men alt i alt,- en fantastisk opplevelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo bli litt kjedelig å alltids skulle elske på soverommet, og hvorfor ikke bruke arenaen som finnes ute til slike aktiviteter. Det er ikke noe som er så digg som å ha skikkelig dampende sex ute under solen langs sjøekanten eller slikt.

Klart at det kan være pirrende, opphissende eller litt skremmende å blir tatt på fersken under akten. Hvor mange tror dere ikke at har kjørt forbi dere hvor mannen blir sugd uten at du merker det? jeg tørr å tippe at det er en del, men det er jo ikke noe man normalt ser etter, eller? Tenk på hvor mye som foregår på strendene i syden eller ute i vannet, det er garantert alltids noen på en stor strand som er såpass kåt at de gjør noe. Jeg tror mange hadde fått litt sjokk om de visste hvor mye sex som egentlig finnes rundt oss.

Jeg har selv gått rett på slike situasjoner noen ganger, da enten på byen, kjøpesenter og ute i det fri. Den ene gangen snudde bare jenten seg mot meg og blinket og sleiket seg rundt leppene mens hun fikk k.. så det holdt. Dette var på Huk i Oslo, og da ikke på nudist delen. Artig opplevelse, men tror typen som var med fikk litt problemer med staken etterpå da de kom ut igjen av skogen ca et minutt etter meg og hun så veldig lite tilfredstilt ut, he he.

Skrevet

Jeg skal på piknik idag med kjæresten:) Og gjett hvilke baktanker jeg har med meg på turen? hehe. :sjarmor:

Vi gleder oss over sommeren- Ut fra soverom og ut i det FRI :):)

Skrevet

En eller annen undersøkelse viste vel nylig at sex i friluft er en av de tre vanligste seksuelle fantasiene til oss nordmenn. Så det er nok ikke uvanlig verken å tenne på tanken eller å gjennomføre det.

Gjest Gjest
Skrevet
En eller annen undersøkelse viste vel nylig at sex i friluft er en av de tre vanligste seksuelle fantasiene til oss nordmenn. Så det er nok ikke uvanlig verken å tenne på tanken eller å gjennomføre det.

Nordmenn/kvinner er blandt de som har mest sex ute i naturen.

En viktig årsak er at vi har et stort land og mindre

befolkningstetthet en de fleste andre. Vi har derfor

større mulighet for å ikke bli oppdaget og forstyrret.

• 2 år senere...
Gjest Jente Trondheim
Skrevet

Jeg tenner på tanken å bli fersket. Jeg har onanert på plasser som det er en mulighet til å bli sett. Har vært nøye med at det ikke er barn i nerheten da.

Koste meg selv en gang nede ved en elv i solen, like ved her jeg bor. Tre menn sto å fisket på andre siden. De så meg, men kunne ikke nå meg.

Det var drit deilig. Jeg lå der helt naken å så på de mellom bena mine. Helt sprøtt med helt herlig.

Så kledde jeg på meg å kjøret hjem.

Skrevet

Friluftssex er fantastisk.. Enten det er på et svaberg om sommeren, i skogen, i en park, eller andre steder. Spenningen er til å ta og føle på...

Skrevet

Gjort det flere ganger og synes det setter en ekstra piff på sexlivet vårt. Vi har gjort det i parken på vei hjem fra byen, ved elva i turløypa ved hytta vår, ute på terrassen på hytta bl.a. Har alltid fantasert om det, og det er like bra om enda bedre enn i fantasiene.

Gjest Alabama
Skrevet

Hvorfor begynne å friste hverandre med utendørssex på denne tiden av året? Vi har ikke akkurat sesongen foran oss..

Skrevet
Hvorfor begynne å friste hverandre med utendørssex på denne tiden av året? Vi har ikke akkurat sesongen foran oss..

Det kan være skjønt på andre tider av året enn sommeren, med litt forberedelser! Ta med dere et par myke gode ullpledd, og kanskje litt annet å varme seg på. På en fin høstkveld har dere en uendelig stjernehimmel som bakteppe, og kontrasten mellom kulde og lun kroppsvarme gir en vidunderlig opplevelse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...