Donnie Darko Skrevet 13. desember 2002 #1 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg ville bare si at min kjæreste kommer hjem på mandags morgen! Hun har vært borte i FEM MÅNEDER!! jeg har ikke klart og spise eller sove noe særlig denne siste uka! vi har nå fem måneder med sex og ta igjen! :D jeg gleder meg så sinnsykt jævlig at d er umulig og si med ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. desember 2002 #2 Del Skrevet 13. desember 2002 Sjønner deg godt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. desember 2002 #3 Del Skrevet 13. desember 2002 Det blir bra! Lykke til. :D - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2002 #4 Del Skrevet 13. desember 2002 Så bra for deg!!! :D Lykke til med resten. Min kjære skal være borte i en måned på et kurs i Oslo, mens jeg skal sitte oppe i Troms. Jeg gruer meg allerede jeg Håper tiden går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 14. desember 2002 #5 Del Skrevet 14. desember 2002 Vet hvordan du føler det! Jeg bor i Bergen, og kjæresten min bor i Malmø, Sverige. Drar dit for å feire jul med han i år- bare 1 uke til så er vi sammen igjen!!! Gleder meg villt jeg og!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 15. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 15. desember 2002 sitter oppe nå... får ikke sove eller spise.... Hun kommer hjem klokken 9:45 imorgen... hva skal jeg si når jeg møter henne? hva skal jeg gjøre... jeg føler meg så nyforelsket igjen! Jeg er redd jeg bare kommer til og begynne og grine når jeg ser henne... mange tanker svirrer rundt i hodet mitt nå... gode tanker.. jeg er så glad i henne at det gjør vondt på en god måte... Jeg gleder meg så utrolig til og se henne i øynene og si at jeg elsker henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. desember 2002 #7 Del Skrevet 16. desember 2002 Åååå, så koselig!!! Det kommer til å bli superbra! Du trenger vel ikke si så mye? Bare hold godt rundt henne og kjenn at hun ENDELIG er hos deg igjen. Var i et avstandsforhold før vi ble samboere, så vet hvordan følelsen er. Akkurat nå er jeg en annen plass i landet enn han og jobber, men om noen fåå dager reiser jeg hjem igjen, og det blir såå fint. KOS DEG!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 16. desember 2002 Tusen takk Midnattsol!!! Du får ha en riktig koselig jul sammen med samboeren din du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. desember 2002 #9 Del Skrevet 16. desember 2002 Lykke til Gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 16. desember 2002 #10 Del Skrevet 16. desember 2002 Åh, det er det aller beste med avstandsforhold! Husker veldig godt hvordan det var... Kos deg en masse da, blir nesten misunnelig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 16. desember 2002 #11 Del Skrevet 16. desember 2002 Så koselig....jeg får helt tårer i øynene jeg. Du er virkelig forelska, for en herlig føelse. Jeg skal desverre dra fra min kjære jeg til uka jeg da, og det gruer jeg meg så til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 16. desember 2002 #12 Del Skrevet 16. desember 2002 Gutt 19: Den følelsen kjenner jeg igjen! Til lørdagen skal jeg endelig hjem til Norge for jula, til kjæresten min og familien, etter å ha vært her i 15 uker uten avbrekk. Den følelsen når jeg ser kjæresten min etter å ikke ha sett på alt for lenge, den gjør det nesten verdt å være borte fra ham! For det er en sånn vidunderlig følelse! Å bli nyforelska igjen og igjen selv om vi har vært sammen i over to år! Verste perioden er uka rett før. Da klarer ikke jeg heller å konsentrere meg om noe som helst. Jeg bare tenker på og savner kjæresten min. Noe som er litt dumt siden jeg har eksamen til torsdagen og jeg har masse å lese... Gutt 19: Håper dere koser dere masse sammen! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 16. desember 2002 #13 Del Skrevet 16. desember 2002 Lykke, lykke til ! Kos deg masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2002 #14 Del Skrevet 17. desember 2002 Nå har han ikke tid til å være her lenger. Regner med det gikk bare bra, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. desember 2002 #15 Del Skrevet 17. desember 2002 Så koselig! Du får stå på og kose vettet av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 18. desember 2002 oi oi oi oi!!! hvor skal jeg begynne!!...... Mandagen var nok den beste dagen i mitt syndige lille liv sålangt!! Hun var så utrooolig vakker og brun og deilig når jeg så hun igjen!! Da vi kysset så holdte jeg på og svime av.. jeg ble helt satt ut knærne skalv seg nesten ut av ledd og det eneste jeg klarte og si var: Meg elsker deg!!!! jeg følte meg så dum.... men hun bare lo og sa at hun elsker meg og!! etter alt det formelle familiegreine så dro vi hjem til hun og rett opp på rommet hennes.. Stearinlys, Coldplay på anlegget, røkelse og MASSE MASASJEOLJE!!!! OG FY OG FYTTI HELVETE!!! Jeg hadde ikke i mine villeste mest bortgjemte fantasier forestilt meg at det var mulig og oppleve en slik orgasme!!!! Den MÅ ha vart i 10 sekunder minst!!! Hun har aldri klart og få orgasme på egenhånd så etter fem måneder uten en eneste orgasme så skulle det ikke så mye til fra min side før hun kom så hun neste rev av meg håret!!! (jeg begynte nemlig "der nede" med tunga) Etter disse to dagene har jeg nå et bitemerke i nakken klorestriper nedover ryggen og et par sugemerker her og der.... :D Jeg visste ikke at hun kunne bli så kåt!!... Hun er vanligvis beskjeden og litt blyg (men det er jo de som egentlig er villest!) Vi pratet hele natta og lå og koste og hadde masse deilig sex som vanlige dødelige bare kan drømme om! Jeg er så utrolig lykkelig nå!!!! woohoooo!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #17 Del Skrevet 18. desember 2002 Oh myh :o Dette ble litt for sterke saker for sarte meg *holder seg for øra og kniper igjen øya* Good work pussyboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. desember 2002 #18 Del Skrevet 18. desember 2002 Åheisann!! Du snakker om...ble skikkelig action der altså. (*gleder meg til å reise hjem i morgen*) BRA for deg, gutt 19. Ha en strålende jul og nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. desember 2002 #19 Del Skrevet 18. desember 2002 *holde for ører og knipe igjen øyne med Thea* :o Hihi, gøy for dere, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. desember 2002 #20 Del Skrevet 18. desember 2002 Så gøy da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå