Gjest King James Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Jeg skal ikke rakke ned på ekteskap og parforhold nå. Alt jeg spør nå er. Kan noen gi en god grunn til at man burde gifte seg eller finne seg en partner ? Mange sier til meg at jeg burde finne meg en kvinne. Men ingen av dem kan gi meg en god grunn hvorfor jeg skal. Så da spør jeg dere.,..Har dere noen skikkelig god grunn til at man skal finne seg en partner ?
Gjest d'Arc Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Det er deilig å ha noen og elske, og som elsker deg tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Du har noen å dele ALT med (gleder og sorger) Du har noen du kan bry deg om og som bryr seg om deg. Du har noen som støtter deg hvis du skulle trenge det. Du får et samhold/fellesskap som er helt spesielt. Du har noen du kan finne på ting sammen med og ha det gøy. Er ikke dette gode nok grunner, så passer du kanskje best alene
Gjest splæsj Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 En god venn. Trygghet. Nærhet. Kos. Gode samtaler.
Velvet Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 For min egen del vil jeg etterhvert finne en partner som jeg kan dele livets små og store gleder og sorger med. En som jeg deler hverdagen med og har gode diskusjoner om mangt og mye med. Jada, dette kan man ha venner til også så jeg svipper kort innom sex-delen også. En partner som man kan gi seg hen til med kropp og følelser. (Gud, så klisjeaktig. ) Jeg kan ikke si hvorfor du bør finne deg en kvinne, men du trenger ikke forhaste deg uansett siden det virker som at du trives slik ståa er nå.
Velvet Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 En god venn. Trygghet. Nærhet. Kos. Gode samtaler. ← Ja, så kort og enkelt kan det jo også sies.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 Kan noen gi en god grunn til at man burde gifte seg eller finne seg en partner ? ← Problemet der er jo at vi alle er utrolig forskjellige. Det som er og var gode grunner for meg til å være trofast mot en, og gifte meg med ham, trenger ikke å være gode grunner for deg til å finne deg noen. For meg er det å oppleve den kjærligheten (med dårlige og gode dager), tryggheten i et stabilt forhold, å få våkne sammen hver dag etc, gode grunner til å finne seg en partner. Men hva som eventuelt blir dine grunner for å finne deg en fast partner, er det bare du som kan bestemme.
Gjest King James Skrevet 11. juni 2006 #8 Skrevet 11. juni 2006 Du har noen å dele ALT med (gleder og sorger) Du har noen du kan bry deg om og som bryr seg om deg. Du har noen som støtter deg hvis du skulle trenge det. Du får et samhold/fellesskap som er helt spesielt. Du har noen du kan finne på ting sammen med og ha det gøy. Er ikke dette gode nok grunner, så passer du kanskje best alene ← Joda det er gode grunner. Men det er de samme som alle sier
Scorpina Skrevet 11. juni 2006 #9 Skrevet 11. juni 2006 Hvorfor vil du ikke ha en partner da King James?
Gjest King James Skrevet 11. juni 2006 #10 Skrevet 11. juni 2006 Hvorfor vil du ikke ha en partner da King James? ← Fordi akkurat nå trives jeg som singel. Men jeg skal aldri si aldri. Men for og vere helt ærlig så vet jeg egentlig ikke. Vel jeg har en grunn som jeg ikke vil nevne her.
Diktern Skrevet 11. juni 2006 #11 Skrevet 11. juni 2006 Alt det folka har nevnt her, kan man få av en god venn. Så nei, jeg blei heller ikke overbevist av detta gitt.
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 11. juni 2006 #12 Skrevet 11. juni 2006 De fleste som er singel og sier at de trives med det må regne med å få en skuffe med parpreik i fanget dessverre. I tillegg til de vanlige "har du funnet deg noen" kommer alle disse velmente "jeg kan godt fikse en blind-date - jeg har en kompis som er SÅÅÅÅ deg asså". Jada ... Skal vi begynne å ta igjen? "Jeg synes jaggu det er på tide du finner deg en ny en nå ass, hun derre er jo blitt svær og hengete?" "Skal du ikke prøve noe nytt snart?" Selvsagt ville de aller fleste av oss ikke gjøre det - vi er da høflig. Men er disse parene som ikke klarer å forstå at man trives som singel høflig med sine nesevise nærgående spørsmål? Eller kanskje vi skal begynne å svare: "Du jeg har det faktisk veldig greit - på lørdag hadde jeg med meg hjem en 22 åring - det er greit å vite at man som 41 åring dame fortsatt har draget." Ville det stoppet munnen på dem?
Diktern Skrevet 11. juni 2006 #13 Skrevet 11. juni 2006 De fleste som er singel og sier at de trives med det må regne med å få en skuffe med parpreik i fanget dessverre. I tillegg til de vanlige "har du funnet deg noen" kommer alle disse velmente "jeg kan godt fikse en blind-date - jeg har en kompis som er SÅÅÅÅ deg asså". Jada ... Skal vi begynne å ta igjen? "Jeg synes jaggu det er på tide du finner deg en ny en nå ass, hun derre er jo blitt svær og hengete?" "Skal du ikke prøve noe nytt snart?" Selvsagt ville de aller fleste av oss ikke gjøre det - vi er da høflig. Men er disse parene som ikke klarer å forstå at man trives som singel høflig med sine nesevise nærgående spørsmål? Eller kanskje vi skal begynne å svare: "Du jeg har det faktisk veldig greit - på lørdag hadde jeg med meg hjem en 22 åring - det er greit å vite at man som 41 åring dame fortsatt har draget." Ville det stoppet munnen på dem? ←
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #14 Skrevet 11. juni 2006 Så da spør jeg dere.,..Har dere noen skikkelig god grunn til at man skal finne seg en partner ? ← Den beste, og eneste grunnen slik jeg ser det, er at man ønsker det selv? At andre prøver å dytte på andre mennesker sine egne valg, blir alltid tullete.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #15 Skrevet 11. juni 2006 Hvis du noengang blir forelsket King James, tror jeg ikke du vil trenge rasjonelle grunner for å få deg en partner.. Å skaffe seg en kjæreste bare for å ha det ser jeg ikke poenget med.
Gjest d'Arc Skrevet 11. juni 2006 #16 Skrevet 11. juni 2006 Alt det folka har nevnt her, kan man få av en god venn. Så nei, jeg blei heller ikke overbevist av detta gitt. ← Å være forelska i en person, som du vet er forelska i deg. DET må da være en god og deilig grunn?
SW20 Skrevet 11. juni 2006 #18 Skrevet 11. juni 2006 hva om man ikke blir forelska? ← Ja, det lurer jeg også på? Hvis man aldri blir forelsket, da er det vel ingen grunn til å ha en partner?
Diktern Skrevet 11. juni 2006 #19 Skrevet 11. juni 2006 Ja, det lurer jeg også på? Hvis man aldri blir forelsket, da er det vel ingen grunn til å ha en partner? ← Nei sånn tenker jeg også. Jeg er godt over 20, og jeg har ALDRI vært forelska i noen. Har da hatt et par forhold, men jeg følte aldri noe for dem utover seksuell tiltrekning. Lurer på hva som er gærent med meg...
Gjest King James Skrevet 11. juni 2006 #20 Skrevet 11. juni 2006 Tror ikke det er noe galt med deg. Fordi du ikke blir forelsket. Selv om jeg kan bli det men det skal mye til. Og jeg har vert det virkelig forelsket var forelsket i ei i 3 år. Men gjorde aldri noe med det. Jeg tror kanskje at noen mennesker rett og slett ikke greier og få fram den følesen det er og vere forelsket. . Og så er det jo de som faktisk kan gå i 40 år før de blir forelsket. Vet om en som var 60 før han ble forelsket var nå det han fortalte meg. ..Men på en måte kan det jo også ha visse fordeler og ikke bli forelsket akkurat som det er fordeler med det.,....Men det verste er og ikke få personen ut av hode. på mange måter er forelskelse noe herk. Men det en ganske fin følese og ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå