Gå til innhold

Fylla har skylda

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj
Skrevet

Grrr, klarte å miste mobilen i går. Og jeg var ikke såååå full heller! Og det har skjedd før. :sjenert::frustrert: Jeg tror jeg må begynne å legge mobilen hjemme. Men, jeg vet i alle fall hvor den er, enten i taxien eller på utestedet. Eller hjemme hos noen som har tatt den.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har mistet mye på fest, til og med forstanden, men aldri mobilen. Det er babyen min som jeg passer godt på.

Så jeg føler med deg! :klem:

Gjest Miloine
Skrevet

Irriterende! Jeg har mistet 6 mobiltelefoner jeg :sjenert::sur: Det har skjedd selvom jeg ikke har rørt alkohol, jeg er nok bare ekstremt vimsete!

Du har sikkert tatt kontakt med de stedene du var i går, finner du den ikke bør du sperre den dersom du ikke har kontantkort da! Dette vet du jo så klart ;)

Håper den dukker opp!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er likedan, men med solbriller.....innmari irriterende :forvirret:

Gjest splæsj
Skrevet

Ja, solbriller og, derfor kjøper jeg bare billige på hm. Men det er ikke så ille å miste solbriller, verre med mobil.

Gjest splæsj
Skrevet

Har sperret, ja. Ringte til utestedet nå, den var ikke der. Var ute med en kamerat i går, og han betalte for taxien. Må få han til å sjekke nettbanken, slik at jeg kan finne ut hvilket taxiselskap vi tok. Det la jeg ikke merke til nemlig, tenker som regel ikke på slikt. Men jeg har på følelsen at jeg ikke får mobilen tilbake.

Skrevet (endret)

Ahh, kjedlig! Du får ta en ringerunde til utestedet du var på i går go høre om de har sett den. Ellers så kan jeg alltids ringe mobilen din for deg å høre om noen svarer!

Endret av liv
Gjest splæsj
Skrevet

Takk for det! Jeg har hjemmetelefon, så det har jeg allerede gjort. Fikk telefonsvar. Noen har skrudd av mobilen, det har ikke jeg gjort. Hadde to eller tre streker på den i går. Håper virkelig ikke at noen har ringt til kina og snakket batteriet tomt!

Skrevet
Irriterende! Jeg har mistet 6 mobiltelefoner jeg  .....

*humre-humre* har du ringt Guinness rekordbok for å høre om du innehar rekorden i å miste mobiler??? :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Har du tatt vare på emballasjen til telefonen din? Der står nummeret på selve telefonen slik at du via politiet kan sperre selve telefonen for videre bruk, med eller uten nytt sim-kort.

Ikke fordi det spiller noen rolle for deg dersom du ikke får den igjen, men for å ta gleden fra den som eventuelt har tatt den.

Endret av mysan
Skrevet
Har du tatt vare på emballasjen til telefonen din? Der står nummeret på selve telefonen slik at du via politiet kan sperre selve telefonen for videre bruk, med eller uten nytt sim-kort.

Wow, jeg glemmer at sånt går an. Det er i hvert fall en ganske OK hevn.. (Selv om det egentlig bare fører til mer søppel osv..)

Gjest Bite me
Skrevet

jeg må le dette er som å lese opm meg :ler: :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke fordi det spiller noen rolle for deg dersom du ikke får den igjen, men for å ta gleden fra den som eventuelt har tatt den.

det heter imei-nummer :)

Gjest gjest1
Skrevet
det heter imei-nummer :)

Jepp - IMEI-nummer.

Jeg tror dette kom som et resultat av stadige mobiltyverier for videresalg, for å gjøre det mindre attraktivt å stjele dem.

Vet ikke om det har hjulpet.

Gjest gjest1
Skrevet

Så kjipt. Jeg hadde en periode hvor jeg mistet studentkortet mitt hele tida. Det er ikke bare du som mister ting. :)

Gjest splæsj
Skrevet

Takk for trøst. :) Fordelen er at jeg bare har to måneder igjen av bindingstiden, og etterpå hadde jeg tenkt å bytte til netcom for å få netcom familie. Telefonregningen har blitt stor nå som mamma er på sykehuset, har ringt henne ganske ofte. Men jeg likte den gamle mobilen, litt kjipt å kjøpe ny.

Skrevet

Hehe, jeg er helt håpløs når det gjelder å miste mobiler i fylla. Derfor kjøper jeg bare skrotmobiler, Siemens og sånn :)

Gjest Miloine
Skrevet
Irriterende! Jeg har mistet 6 mobiltelefoner jeg  :sjenert:  :sur: Det har skjedd selvom jeg ikke har rørt alkohol, jeg er nok bare ekstremt vimsete!

*humre-humre* har du ringt Guinness rekordbok for å høre om du innehar rekorden i å miste mobiler???  :sjarmor:

:ler:

:sjenert: tror du jeg kommer med, da blir jeg stolt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...