Gjest joppa Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 jeg holder på med en hovedoppgave hvor jeg må vite nokså nøyaktige priser, som om det skulle vert i virkeligheten.. noen som har peiling på hvor mye det koster å legge inn en annonse i et dansk blad? femina.dk ser man kan ringe å høre men 1. d er søndag. 2. jeg skjønner 0 dansk så har et problem... er annonse for en jentetur her i norge da.. vet ikke hvordan de gjør det med priser, den annonse siden er på litt under 1 A4 side..
Scorpina Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Sjekket pdf.filen til femina.dk og der står det at en helsides annonse i femink koster DK 67.100,-. (altså NOK 71.988,-) Åja, det sto forresten nederst - prisene er eksl. moms!! Endret 11. juni 2006 av Scorpina
Gjest joppa Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 jeg får ikke opp pdf fil her men takk for at du sjekka! d var en syk pris.. himmel å hav... hmmmm.. noen som vet om noe som er billigere???? kan være hva som helst av markedføring for en rjenteeise til norge.. men må være i danmark. er danske damer d er som skal reise.. (turen er allerede lagt opp..er jo bare en oppgave)
Gjest joppa Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Sjekket pdf.filen til femina.dk og der står det at en helsides annonse i femink koster DK 67.100,-. (altså NOK 71.988,-) Åja, det sto forresten nederst - prisene er eksl. moms!! ← forresten, står d noe om halv side der??? den kan kortes ned vetdu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå