Gå til innhold

Bryllups flax lodd

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

og det var kjempe gøy! Var sikkert over 100 gjester der. Under middagen(som varte imnage timer så hadde de laget noe som hette bryllups flaxlodd. Det var en stor tavle med luker som brudeparet skulle opne ved å si ett tall(fra 1-15) bak hver luke lå det en sang eller tale fra forksjellige familie medlemmer og venner eller noen gøy aktivitetter. Kjempe morro!!! De opnet bare en etterhvert under middagen slik at det ikke ble forstyrrende.

Et bra tips til dere som skal gifte dere er å ordne med toastmasteren deres til å skrive opp mob nr sitt på en stor plakatt og be de som hadde noe de ville si skrive en meld om det. Så satte de dem opp på sånn taler liste. de las også opp meld fra folk som ikke turde å si noe høyt. det tikket jo inn komiske vitser og, og jeg synes dette fungerte bra og det ble en god struktur uten kaos i bryllupet:)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres flott ut :klappe:

Jeg hadde selv aldri klart å "klinge i glasset" og holde tale uten at jeg var "tradisjonsrikt pålagt" som forloverer e.l. Synes dermed at sms var tingen for meg ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...