Kid-a Skrevet 13. desember 2002 #1 Skrevet 13. desember 2002 Jeg trenger gode tips til hvordan jeg skal holde strømpebuksene på plass. Her om dagen oppdaget jeg at den hang og slang nedenfor skjørtekanten, og noen barn pekte og lo av meg. Jeg forsto ikke helt hvorfor, men ettersom noen tydeligvis ikke har dette problemet med strømpebukser, tenkte jeg at det kanskje er meg det er noe galt med. Hva gjør dere for å få strømpebuksene til å henge oppe?? Bruker dere belter innenfor buksene/skjørtene også? Eller limer dere stillongsen på med post-it-lim? Hva med borrelås på trusa, er det en aktuell løsning? Her setter bare kreativiteten grenser, men jeg vil høre hva som er vanligst og hva som fungerer. Håper på positive og kreative svar. MVH Kid
Gjest Tristessa Skrevet 13. desember 2002 #2 Skrevet 13. desember 2002 Stifter kanskje? Nei, fra spøk til revolver. Er strømpebuksene for store? Er strikken slapp? Eller er du rett og slett ingen strømpebukseperson? Vet ikke helt jeg, men slapp strikk er en skikkelig synder til tider.
Gjest Lea Skrevet 13. desember 2002 #3 Skrevet 13. desember 2002 Kanskje du skulle kjøpe en størrelse eller to mindre? Jeg haaaater strømpebukser selv. Kan ikke fordra å gå i dem, men desverre er det nødvendig en gang i blant.
Kid-a Skrevet 13. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2002 Der jeg kjøper strømpebukser, har de bare noen størrelser... og de er som regel vide og korte. Ergo er det kanskje slapp strikk som er problemet. Men det er desverre uløselig. Jeg går bare på fretex for å handle klær. Jeg skal prøve stifteløsningen. Men jeg tror ikke det er DIN ide, tristessa. Det er noe tull du har sett på tv! Kid-a med grønn detektivhatt avslører
Gjest Virvel Skrevet 13. desember 2002 #5 Skrevet 13. desember 2002 Da jeg var liten og søt og ikke hadde noe særlig rompe å henge strømpebuksa på, fant mamma på at jeg kunne ta en bit med helt vanlig buksestrikk (sånn tynn som man får kjøpt i metervis i sybutikker vet du), knyte sammen endene, og bruke den som "belte" på strømpebuksa. Hm. Kanskje jeg skulle begynne med det igjen? Irriterer meg også over strømpebukser på ville veier...
PIA Karoline Skrevet 15. desember 2002 #6 Skrevet 15. desember 2002 Mmmm Så SØTE dere er når Dere prater sammen Hmm...Kanskje jeg skal sitte og benytte meg av dette? STRØMPEBUKSER som ramler av (ned) er ekkelt. Men det finnes løsninger f.eks: Hvorfor ikke bruke 2-3 stk STRØMPEBUKSER samtidig? Ikke dumt! Det er et eksempel til etterfølgelse!! (Kniser lurt!) Dette bør Dere prøve,absolutt!!
Dance Skrevet 15. desember 2002 #7 Skrevet 15. desember 2002 Jeg hater strømpebukser Det bare sklir ned og klør hele dagen. Greie når man går ute med de, men da du kommer inn begynner de å bli varme og inntilsittende. Esj. Jeg fryser i en halvtime heller enn å gå med strømpebukse en hel dag. Faktisk Ja til stilongs og skibukse, men nei til strømpebukse og jeans
Gjest Turi Skrevet 16. desember 2002 #8 Skrevet 16. desember 2002 Snakker dere om strømpebukser eller sånne tykke stilongs? Jeg har ALDRI opplevd at strømpebuksene sklir ned?? Kanskje dere burde prøve strømper og strømpeholdere istedet?
Gjest chimp Skrevet 17. desember 2002 #9 Skrevet 17. desember 2002 No' a d rareste jeg har hørt! Har da brukt strømpebukser i årevis uten NOEN gang å oppleve no sånt. Hva slags strømpebukser bruker du, de må da være altfor store.....?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå