Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gammel "venninne" ringte nettopp samboeren min, midt på natta kl halv 2. hun spør hvordan det går og hun vil møte han til uka. de var tidligere gode venner men de siste tre årene etter at vi ble sammen har de ikke hatt noe kontakt. Hvorfor ringer hun midt på natta og vil møte MIN kjæreste??? hun vet at vi er sammen og typen min tror hun vil ha noen å kose med. men hvorfor i helvete er tyen min villig til å møte henne til uka da? eier han ikke respekt for meg? De har tidligere vært på rotern, men det var før min tid. Håper på svar. er det jeg som reagerer for sterkt?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ville blitt gretten kjerring!

Skrevet

Som du sier så var de gode venner før, og det er alltid hyggelig å møte gamle venner. Stoler du ikke på typen din?

Skrevet

Nuhhhvell, hun stoler vel på dud'n sin - men hallooo...hva er det med denne frøkna som ringer en kar (hun VET er opptatt - ) midt på natta?!?!

Hadde blitt uggen og sur jeg faktisk!

Og en annen ting - ringer hun bare sånn plutselig - "out of the blue" - for å ta en kopp kaffe..?! Nei, sorry mac - men den der henger ikke på greip for meg. Èn ting hadde no vært om hun ringte på kvelden f.eks og spurte om det var GREIT om de tok en kopp kaffe ilag for å skravle litt - og ikke minst spurte dama hans om det var greit.

Går an å bruke hue - LITT - iallefall...

Gjest trådestarter
Skrevet

greit nok at hun er en gammel venninne. men hvorfor ringer hun midt på natta og i fylla hvis hun bare vil møte han for vennskaplig treff!!!!! hater alle kjerringer som ikke kan holde seg unna folk som har kjæreste!

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal møte henne når han sier hun vil ha noen å kose med? Den var litt skummel.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

han sier at han driter i at hun er ute etter noe mer. han vil kun møte henne for vennskaplig treff sier han. jeg har vist hva jeg mener om saken, men han sier at ingen bestemmer over han. han gjør som han vil.

Gjest d'Arc
Skrevet

Hvorfor skal de bli så vennskapelige nå, etter 3 år uten kontakt?

Skrevet

akkurat det samme sier jeg. hvor skal de plutselig være så vennskaplig nå. så nå sitter jeg her alene, mens han mener jeg overreagerer og la seg til å sove.

Skrevet

Jeg bare veit at jeg også, i et anfall av for mye alkohol, kunne finni på å ringe en gammel venn midt på natta, men bare fordi det er koselig å møtes da, ikke for noe mer :)

også må jeg si at jeg er veldig lite sjalu av meg da, så er vel derfor jeg ikke synes det er så rart at han vil treffe a :)

Skrevet

Vel, hvis denne dama "betyr" så mye for han....kan ikke du bli med han til denne "vennskapelige" kaffekoppen..?!

Snu settingen da - hva om DU hadde fått en tlf midt på natta fra en tidligere eks med spørsmål om en kopp kaffe.....? Hvordan ville han reagert på det? Og at du bare humpff'et han av og sagt "herregud som du overreagerer, legg deg til å sove"....

Hadde pipa fått en annen låt da mon tro..?

Skrevet

jeg er kjempesjalu og det vet han. hvorfor respekterer han ikke det da? virker som om han er ute etter å gjøre meg sjalu. og det er så innmari vondt vondt vondt inni meg.

Skrevet

Ja, det der skjønner jeg godt TS - men dere MÅ da vel kunne snakke om dette - i morgen - når både du og han har fått sovet litt på saken.

At dette skal lage store bølger og høylytte diskusjoner/kranger - er denne dama IKKE verdt! Er du ikke enig..? :)

Skrevet

kanskje det, men tror seriøst ikked et hjelper. han er veldig sta. og når han har bestemt seg for noe så blir det sånn. han har nesten ikke hatt tid til meg i det siste pga eksamen, men å møte hun... det har han tid til...

Gjest d'Arc
Skrevet (endret)

spør om å få være med på det koslige vennetreffet, som sagt ovenfor.

Kan du ikke spørre han om hvorfor han vil møte henne, nå etter 3 år?

Om hvorfor det er viktig å treffe henne, når han i tillegg vet du blir sjalu?

Edit

Endret av d'Arc
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er nok litt lite sjalu av meg jeg...

Uansett; ting ser kanskje lettere ut i morgen, så ingen vits i å ta noe da...

Men; skal virkelig kjærestene til sjalu folk føye seg? hjelper det da? Nærer man ikke da bare oppunder sjalusien?

Skrevet
hun vet at vi er sammen og typen min tror hun vil ha noen å kose med. men hvorfor i helvete er tyen min villig til å møte henne til uka da?

Og her hadde mine lamper lyst rødt, hadde det vært min samboer hadde jeg benyttet tiden han brukte på kaffebesøket sitt til å pakke sakene mine.

Skrevet

Ja ærlig talt - d'Arc og jeg er av samme oppfatning - krev å være med ham til dette treffet!

Herremiiin altså - alle slags -skap*) må pleies og vedlikeholdes skal de kunne fungere, og ikke minst RESPEKT for hverandre! Hvor lenge har dere forresten vært ilag?

Håper virkelig dette ordner seg for deg. Kjenner jeg blir irritert og ilter på dine vegne. Får da være MÅTE på hvor sta og egenrådig denne mannen skal være overfor deg/kontra denne "frøken-ringe-midt-på-natta-til-folk" tøtta...

*)ekteskap,vennskap,samboerskap

Skrevet
Men; skal virkelig kjærestene til sjalu folk føye seg? hjelper det da? Nærer man ikke da bare oppunder sjalusien?

Det der tenkte jeg og...

Gjest Gjest
Skrevet

De trenger da ikke føye seg, men de kan vise litt respekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...