Gå til innhold

Tørre lepper

nostalgia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oriflame har et produkt som heter Tender Care. En universalkrem som kan brukes på alt fra tørre lepper til sprukne neglebånd. Selges kun på homepartyes, og det går jeg skjelden på, men jeg er avhengig av denne lille rosa krukken på vinterstid, så jeg ringer en konsulent og bestiller et par krukker i slengen. Tror den koster ca 130,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oriflame sin Tender Care er super!!

:D Ellers har jeg også funnet en krem/leppepomade fra Elizabeth Arden som heter "eight hour lip stick" (tror jeg det var...) som også er super og litt lettere å få tak i :D ...den finnes i krem også som er flott og smøre seg med på kvelden og bruke stiften på dagtid....

Ellers er også denne kremen en "vidunder medisin" som Oriflame sin!!...og ganske lik i bruk, synes jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og hvis du skrubber leppene litt (med en våt klut f.eks.) får du fjernet det døde og tørre laget før du smører på krem/leppepomade.

Jeg er forøvrig også en av dem som sverger til Eight Hour Cream'en. Ingen over, ingen ved siden. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Lipsylen med aloe vera anbefales. Den er knallgod og uunnværlig nå når det er kaldt ute og tørr luft inne :-)

Jeg prøvde den.. syntes jeg ble VERRE av den.. :o :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også selvfølgelig :oops: anbefale Oriflame's Tender Care, mot tørre lepper...

Et annet produkt fra Oriflame, som virker kjempebra er Hydra Therapy Lip Conditioner.

Man "må" ikke å gå på homeparties for og få kjøpt produkter fra Oriflame.

Man kan handle fra noen som er medlem, eller være medlem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for all gode tips!

Jeg vært og kjøpt 8 hours cream tidligere i dag.. så nå skal jeg prøve og se hvordan jeg liker den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sverger til Biotherm Aquasource lèvres.

Den har både solfaktor og får leppene til å glosse litt.

Om natten bruker jeg hm ... melkefett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg biotherms Soin Des Levdres for noen dager siden og er kjempefornøyd!

Ellers så synes jeg eight hour cream er ganske god, har den på tube, hadde tenkt å kjøpe den i stick da hun på esthetique viste meg biotherm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også godt Elisabeth Ardens Eight Hour stick, men jeg synes at den er litt udrøy. Nå om vinteren er jeg jo storforbruker, så da blir den ihvertfall fort tom :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Tjorven! Den er veldig god. Jeg og resten av staben på jobben er godt fornøyde . *ler*...(måtte jo tipse de da jeg ble så fornøyd selv ...så nå går alle og smørrer eg med den :-))

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sånn at om man bruker leppepomade mye (mange ganger om dagen eller hver dag) så blir man "avhengig" av den. Leppene dine blir tørre og sprukne om du ikke bruker den, og ikke myke om du bruker den...

S :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...