Gjest Lesehestenmeg Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Jeg fikk høre av en venninne at de solgte masse billige bøker i markedsbodene som var satt opp på Karl Johan i dag. Er det noen som vet om de er der i morgen også? Da må jeg nemlig ta en tur innom, men det er så omvei at jeg ikke drar hvis jeg ikke vet om det er der. Eller er de der hver helg egentlig? Er så sjelden i det området. Tusen takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Klippet ut fra norli.no: Norli arrangerer Oslo bokfestival 9. juni - 11. juni Til helgen braker det løs i Universitetsgaten igjen. Norli arrangerer Oslo Bokfestival 2006 som en del av Oslo sommerfestival fra fredag 9. til søndag 11. juni. Vi fyller et 70 meter langt telt med over 60 000 bøker til utrolig lave priser (fra 20 til 100 kroner). Gjør årets bokkupp! Stort utvalg : Dag Solstad, Marit Nicolaysen, Nick Hornby, Jan Kjærstad, Linn Ullmann, Paul Auster, Arild Nyquist, Klaus Hagerup, Trond Brænne, Tor Edvin Dahl, Rune Belsvik, Anne Holt, Karin Fossum, Fredrik Skagen, Ola Bauer, Astrid Lindgren, Harald Rosenløv Eeg, Linn Ullmann, Lars Saabye Christensen, Edvard Hoem, Niels Fredrik Dahl, Jon Ewo, Hanne Ørstavik, Amalie Skram, Olav Duun, Arne Hjeltnes, Noman Mubashir, Mark Twain, Henrik Ibsen og mange, mange flere. Åpningstider i teltet: Fredag 9.6. kl. 10-22 Lørdag 10.6. kl. 10-20 Søndag 11.6. kl. 13-18
Grooo Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Uæh! Hvorfor bor jeg ikke i Oslo lenger? Og hvorfor sitter jeg her med diiiger mage og masse vann i beina og ikke orker reise noe sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå