Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei på dere. Har dere prøvd TBS Shimmer Cubes ? Den ser så lekker ut.

Fargene ser ut til å være sterke og kraftige, er de? =)

KOOOS

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Fine farger, men de sklir av etter en time på meg :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

hmm.. Jeg har bare sminke fra body shop.. Liker de kjempegodt, men vet ikke om det er de jeg har.. Er det den boksen med fire kuber i? Har to sett med det skrinet med shimmerwaves.. De er supre!

Skrevet

Eg har to slike boksar, og er ganske fornøyd. Fargane blir ekstra fine dersom ein påfører dei med fuktig kost :)

Gjest synseren
Skrevet (endret)

Har ikke erfaring med de øyenskyggene selv. Men synes de så fine ut.

Catpower, på Bodyshop har de noe du kan smøre på under øyenskyggen for å få den til å sitte lengre. Spør betjeningen!

Endret av synseren
Skrevet
Eg har to slike boksar, og er ganske fornøyd. Fargane blir ekstra fine dersom ein påfører dei med fuktig kost :)

Hva med å smøre vaseline på som en siste finish for å få en mer intens look? De gjorde det i Makeup og Hår.

Gjest gjest1
Skrevet
Hva med å smøre vaseline på som en siste finish for å få en mer intens look?  De gjorde det i Makeup og Hår.

Gjør seg bare på bilder ;) I virkeligheten blir det stripete og kladdete etter kort tid.

Når det gjelder skyggene fra Body Shop; jeg har noen shimmercubes, men jeg synes kvaliteten er helt gjennomsnittlig. Ikke særlig mye pigment og heller ikke spesilet skimrende. Fargen forsvinner hos meg etter en dag, selv med base under.

Skrevet
Gjør seg bare på bilder ;) I virkeligheten blir det stripete og kladdete etter kort tid.

Når det gjelder skyggene fra Body Shop; jeg har noen shimmercubes, men jeg synes kvaliteten er helt gjennomsnittlig. Ikke særlig mye pigment og heller ikke spesilet skimrende. Fargen forsvinner hos meg etter en dag, selv med base under.

Hvilke øyenskygger anbefaler du da, Blanca? :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er helt besatt av øyenskygger, og de aller beste jeg har er fra Chanel. Har også en fra MAC som jeg er veldig fornøyd med, men det merket finnes ikke her til lands enda. Dior og Lancome er også gode, men jeg synes ikke kvaliteten hos de er like stabil som hos Chanel.

Chanel har skygger med mye pigment. De sitter godt og fargene er ikke "flate" som hos mange billige merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...