Tiit Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 17. juni 2006 Hadde han innlevelse, innlevelse, innlevelse? ← Han hadde faktisk det! men jeg dovnet bort i føttene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. juni 2006 #42 Del Skrevet 17. juni 2006 Men nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. juni 2006 #43 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, nå er det natta. På tide å krype til køys inntil mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 17. juni 2006 Sov godt, og ha en fiiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. juni 2006 #45 Del Skrevet 17. juni 2006 Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er litt mildere og finere luft ute i dag, selv om det regner. Fint vær for fisketur..... Skal forresten lage deilig indrefilet til middag nå, så da blir vel min fiske-leie familie fornøyd. Det har vært mye fisk i det siste. Det er deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 21. juni 2006 I morgen skal jeg ha en dag hjemme gr min 50% sykemelding. Det har likesom ikke nyttet å dra på jobb for å ha halve dager. Jeg blir spist opp av oppgaver.. jeg er verdens dårligste til å sette grenser for meg selv når det gjelder sånne ting. Men nå er kvelden kommet gitt. Jeg må skynde meg å legge meg, slik at jeg kan lese litt på senga før øynene dette igjen. Catch av Stein Morten Lier. Spennende lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2006 #48 Del Skrevet 21. juni 2006 Ta deg en dag hjemme hvis du føler at du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 27. august 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 27. august 2006 Åjsan, kjempelenge siden sist jeg var hos meg selv i mitt tittin. Men nå er jeg det iallefall. Dagen i dag har vært deilig. Sol og varmt, god mat, passe med aktivitet. Men mannen borte, og det er litt kjipt. Han kommer vel snart, håper jeg Da skal han få Kanskje det blir tid til en liten fisketur i dag. Jeg sikler etter å prøve meg på fiskeboller. Lagde kjempegode fiskekaker her om dagen, og det har jeg aldri (tenke seg til!) lagd før selv. Så nå håper jeg på mer lyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2006 #50 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 8. oktober 2006 ← Heisan!! Har akkurat gått en deilig regnværstur, og det var godt. Gå av seg litt surr, det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2006 #52 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, når det surrer i hodet er det godt med en gåtur. Jeg er generelt glad i å gå tur. Får se om jeg kommer meg ut senere. Jeg blir liksom litt stuck når jeg setter meg her ved pc-en. Jeg ser du er blitt tante igjen. Kjempekoselig. Så bilde av alle tre i avisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjempekoselig å bli tante igjen. Blir jo nesten litt baby-syk igjen. Sånn er det bare med meg. Hormonene begynner å svinge på seg når jeg kjenner den lille kroppen med den gode lukta! Har ikke fått sett bildet! Hvilken dag var det? Det pøser ned her, så det var en frisk og deilig tur. Fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. oktober 2006 #54 Del Skrevet 8. oktober 2006 Syns godt du kunne høre på de hormonene dine, jeg! Tenk så deilig, da?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2006 #55 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjempekoselig å bli tante igjen. Blir jo nesten litt baby-syk igjen. Sånn er det bare med meg. Hormonene begynner å svinge på seg når jeg kjenner den lille kroppen med den gode lukta! Har ikke fått sett bildet! Hvilken dag var det? Det pøser ned her, så det var en frisk og deilig tur. Fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær! ← Var det i går eller fredag mon tro? Ja, det hadde vel vært gøy om du lyttet til hormonene dine. Hører ikke mannen din at hormonene dine roper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hehehe... jeg tror han hører det, men dere vet... Inn det ene øret, og ut det andre... hihi. Nå burde jeg virkelig rydde litt her. YES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. oktober 2006 #57 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skrid til verket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #58 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei Tiit! Jeg smugleser dagboken din, skjønt her er ikke mye action (ikke for det, fisketurer og ryggmasasje kan være fartsfult nok det ) . Ville egentlig bare si at jeg blir glad når jeg ser at du har innlegg i en diskusjon, for da vet jeg at det kommer noe fornuftig! Også lurer jeg på; har du levert inn det du fikk (på side 2 i dagboken). Tror nemlig jeg tror jeg vet hva du fikk ? Ha en finfin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei Tiit! Jeg smugleser dagboken din, skjønt her er ikke mye action (ikke for det, fisketurer og ryggmasasje kan være fartsfult nok det ) . Ville egentlig bare si at jeg blir glad når jeg ser at du har innlegg i en diskusjon, for da vet jeg at det kommer noe fornuftig! Også lurer jeg på; har du levert inn det du fikk (på side 2 i dagboken). Tror nemlig jeg tror jeg vet hva du fikk ? Ha en finfin søndagskveld! ← Gisp, nå ble jeg stressa gitt... Er du noen kjente, kanskje? Gjett om jeg må sjekke deg ut? Nei, det er ikke levert inn.. *hive seg på dagboka til kosemose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #60 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gisp, nå ble jeg stressa gitt... Er du noen kjente, kanskje? Gjett om jeg må sjekke deg ut? Nei, det er ikke levert inn.. *hive seg på dagboka til kosemose* ← Uff, var ikke menningen å stresse deg! Og nei, vi er ikke kjente Tenker jeg sender deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå