Gå til innhold

Tiits tittinn

Tiit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så synd at det skal være så kaldt at jeg ikke kan komme meg ut og nyte sommernatta. Skal snart tulle meg inn i nyoppredd dyne og seng, og bare sove, sove, sove... Har nesten sovet i hele dag også. Trengte det etter siste tidens påkjenninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett sånt! Jeg er visst oppe ennå. Ble sittende å se på den thrilleren om han legen som fikk kipnappa dattera. Har sett den før da.. .men, men ..

Nå er det visst på tide å køye iallefall!

Natta til alle i gjengen min, dvs meg og meg selv! Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg heldigvis fått littegranne sol på kroppen, og det gjorde godt. Egenfisket fisk til på grillen til middag, er heller ikke så verst. Og vafler med hjemmelagd jordbærsyltetøy er veldig godt det også. Har vært på en lengre sykkeltur, og det var deilig. En fin dag, rett og slett. Bare søren at det er mandag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Vi har også fisket, spist fisken og spist vafler!! :overrasket:

Og så er visst middagen vårt fra akkurat samme sted også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Pøh! Jeg er ikke noe slags dramatisk!

Jeg har kaldblodig drept opptil flere stk fisk i dag, skjært dem i småbiter, fått blod overalt, og tilslutt spist dem med rømme på. Jeg er tøff! :sur:

Kult øye! :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen som dagbokskribent i nabolaget P-T.  :)

Tusen takk, Skya! Håper det er et ordentlig nabolag da :ler: så det passer til superordentlige meg :ironi::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisketur i dag, 3 timer ute på bryggekanten. Det var deilig! Fikk no smått også, så når har jeg hatt nystekt sei og torsk til kvelds.. mmmm.... Det var deilig avkobling, noe jeg absolutt trenger for tida.

Hvorfor må jeg ha så mye grøt i hodet?? Det er så slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg blitt 50% sykemeldt fra jobben. Det var en bøyd å gå til legen, men det gikk igrunnen bedre enn forventet. Samtidig liker jeg ikke situasjonen, terskelen min for sykemelding er VELDIG høy. Men nå er det visst nødvendig... Vi får se hvordan det går.

Jeg fisket i kveld, og serverte deilig nytrekt sei med rømme og flatbrød til sein-kveldsmat. Det var nyyyydlig både med fisketur og å spise den.

"Ka vi sku gjort utn have?? Sku vi ha børre båtan og skøtte feskan?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Høres ut som et fornuftig valg med sykemelding! :klappe:

INGENTING er vel bedre enn en nykokt sei!!!! Snakka med mannen din, og trodde ikke jeg hørte rett da han sa at du var på fisketur i det været:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...