Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Er så irritert nå. Bestilte to mobiltlf.for en uke siden. Til sønnen min og meg i forbindelse med å forlenge abonnementet. Venta hele uken på at det skulle komme hentelapp i postkassa. Til slutt ringte jeg Netcomog lurte på hvor de ble av. Det ble sporet opp og da viste det seg at de var blit levert på døren for to dager siden. Men ikke hos meg. Ringte posten og de kunne si det samme. Og noen hadde signert med fornavnet mitt. Kan det virkelig gå ann?? Lurer på det postbudet som leverte pakkene.Han har da levert pakkene på døra til noen andre og ikke bedt om legitimasjon,og den som har mottatt pakken har kun signert med fornavnet mit med store bokstaver. Han på Netcom sa de krever at legitimasjon skal fremvises,mens hun på i posten sa det ikke var nødvendig?? Lurer på hvordan folk kan være så råtne at de tar i mot pakker som ikke er til dem. Jeg hade aldri klart å gjøre noe sånt. Nå skal posten undersøke saken da,så får vi se. De vet jo navnet på postbudet så de finner vel ut av det. Håper han husker hvor han leverte pakkene hen da. Og han hos Netcom sa at saken måtte anmeldes. Håper virkelig man får fatt i de. Og postbudet kunne jo ikke være av den smarteste. Gudskjelov så har jeg ikke betalt noe for telefonene da. Men vi hadde jo gleda oss til de nye mobilene,men vi får vel nye etterhvert,når de finner ut hva som har skjedd. Irriterende var det ihvertfall. Har noen andre opplevd noe sånt,og hvordan løste det seg eventuelt?
Gjest Gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Kan ikke skjønne at dette skal gå utover deg. Jeg ville krevd ny telefon, du skal ikke lide under dette.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Kan ikke skjønne at dette skal gå utover deg. Jeg ville krevd ny telefon, du skal ikke lide under dette. ← Nei,jeg håper vi får nye telefoner om ikke lenge. Er jo ikke min underskrift. Her er det postbudet som har gjort en feil,så jeg regner med at posten og netcom blir enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå