Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Har dere snakket sammen om forventninger til bryllupsnatten....? Typen og jeg vil at den skal være spesiell, at vi ikke bare skal "sovne fra den". Har booket en bryllupssuite med stort badekar og lekre møbler. Vi satser på å dra fra festen ca kl 01 for å ha litt tid sammen til å nyte øyeblikket, inntrykk og hverandre før vi blir for trøtte... Er det egoistisk av oss å prioritere dette...?
Gjest Svimle Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes ikke du engang skal spørre om det er egosistisk. Det er deres bryllup, og dere må få feire den som dere vil. Alle prioriterer forskjellig. Vi har ikke satt noe klokkeslett for når vi skal trekke oss tilbake. Har booket hotellrom, og har en halvtimes kjøring dit. Av forventninger til bryllupsnatten, så er vi enige om at vi tar det som det kommer. Vil vi sove, så sover vi, vil vi så vi. Det er da helt opp til hver og enkelt hva en ønsker! Tror uansett at gjestene forstår om brudeparet forlater tidlig, det enten fordi det har vært en lang dag (kanskje spesielt for bruden som må tidlig opp til frisør etc), eller fordi de vil nyte tid alene sammen. Jeg tipper også på at du kommer til å få svar i retning at du er super-egosistisk, og svar i retning "gjør som dere vil!".
Gjest Gjest_Billa_* Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Jeg syns ikke det er egoistisk å dra fra festen i 1-tiden. Men det er kanskje ikke natten man får mest ut av? Selv var vi ganske slitne etter en lang og begivenhetsrik dag, men vi drakk da litt champagne og lå og pratet og gjorde andre ting før vi sovnet... Men vi hadde ikke noen flott bryllupsuite. For å være helt ærlig ville jeg nesten spart det til litt etter bryllupet, og fått mer anledning til å nyte den ekstra luksusen...
*Emma* Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Har ikke planlagt noe mere enn at det forhåpentligvis blir en usedvanlig hyggelig kveld og natt Vi skal avslutte selskapet i 22 tiden så for trøtte blir vi ihvertfall ikke
Gjest Gjest_bronce_* Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes absolutt ikke at dere er egoistiske Men jeg vet at om jeg hadde sluttet av kl 1, eller kl 4 som vi gjorde - så hadde jeg vært akkurat like utslitt og full av inntrykk Vi prioriterte festen og de mange tilreisende - og jeg ville sprade lengst mulig rundt i kjolen min å ta meg ut Vi sov godt i hverandres armer etpar timer, før vi våknet til liv av fuglekvitter, åpnet døra og såg det ufattelig deilige synet av stille sjø, fjell, hørte lyden av sjøen som duvet lett mot stenene i fjæra - og bryllupsnatten ble til bryllupsmorgen Kos dere å gjør som DERE ønsker
lillesky Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes heller ikke at dere egoistiske. Husk at dere må beregne litt tid hvis du har masse hårnåler i håret. Kos dere masse!
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Vi har ingen forventningar til bryllupsnatta. Vi har pult før, og vil bruke natta til å feste! Men morgonen blir nok fin... *glise*
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #9 Skrevet 11. juni 2006 Vi har ingen forventningar til bryllupsnatta. Vi har pult før, og vil bruke natta til å feste! Men morgonen blir nok fin... *glise* ← Øh jah....Er det virkelig nødvendig å SI absolutt ALT?? Alle har pult før, Veslo, men veldig få gidder å si det...
Gjest Fruktkake Skrevet 11. juni 2006 #10 Skrevet 11. juni 2006 Jeg aner ikke hvor vi skal være på bryllupsnatta! Men jeg tenker nok at jeg er veldig glad når jeg endelig får ham for meg selv! Heldigvis skal herlighetene slutte i 01-tida, så da har vi tid til å kjøre til det hemmelige stedet, drikke sjampis og elske.
Gjest Fruktkake Skrevet 11. juni 2006 #11 Skrevet 11. juni 2006 Øh jah....Er det virkelig nødvendig å SI absolutt ALT?? Alle har pult før, Veslo, men veldig få gidder å si det... ← Å? Jeg kan godt si at jeg har pult min kommende mann sånn ca. 682 ganger.
Trampe Skrevet 11. juni 2006 #12 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har da også pult før, og kan godt si det På bryllupsnatta tror jeg vi tar det som vi kommer. Jeg har mest lyst til å ligge og snakke og kjenne på det å være gift, jeg er nok sliten etter en laaaaang dag... Så kommer morran, og da kan vi kose oss skikkelig
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #13 Skrevet 11. juni 2006 Øh jah....Er det virkelig nødvendig å SI absolutt ALT?? Alle har pult før, Veslo, men veldig få gidder å si det... ← Det var litt for å sette ting på spissen og vere litt morsom då...
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #15 Skrevet 12. juni 2006 Har du pult ← Shhhh, ikkje sei det til nokon....
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 #16 Skrevet 12. juni 2006 Har ikke så store forventninger til bryllupsnatta. Vi er sikkert slitne etter en lang og innholdsrik dag. Vi regner også med å forlate festen rundt 01.00, men dette er også litt for å markere at festen går mot slutten. (Lokalet skal være lukket og låst 02.30) Kjenner jeg meg selv rett, er jeg alikevel veldig oppspillt etter en så innholdsrik dag, og trenger egentlig å få pratet ut litt før vi sovner. Og resten tar vi som det kommer.
Scorpina Skrevet 12. juni 2006 #17 Skrevet 12. juni 2006 Etter noen år ilag (les: tolv) før vi sa "i do" hadde vi også hatt litt horisontal mambo (for å si det LITT penere enn pult ) så det var ikke akkurat det første vi tenkte på når vi kom oss til hotellsuiten sånn i 2-tiden på mårran. Og, det var no ingen som reagerte eller no slikt på at vi dro "tidlig". Faktisk sa de fleste "ja, gå og legg dere - det har vært en laang dag". Hadde vært oppe på beina rundt kl 7.00 og var riiiimelig sliten ja når vi neeesten sjangla inn døra *ler* Ja, vi var ikke fulle - bare dødssliten. Meeeen, på mårran fikk vi innvia boblebadet, champisfrokost, jordbær og dess like - - og jaggu TO omganger i senga Fikk sms fra min forlover i 12.00-tiden "våken? sovet godt? hihi....bryllupsgjestene avslutta festen kl 0500" Ja, godt at NOEN holdt ut
afr0dite Skrevet 12. juni 2006 #18 Skrevet 12. juni 2006 HVAAAA??? Har dere hatt intimt samkvæm FØR ekteskapet?!?!?!?!?!?!?
Blueberry Skrevet 12. juni 2006 #19 Skrevet 12. juni 2006 HVAAAA??? Har dere hatt intimt samkvæm FØR ekteskapet?!?!?!?!?!?!? ← Lurer på om det er så vanlig lenger å ikke ha pult/hatt horisontal mambo/intim samkvem (kjært barn har mange navn...) før ekteskapet......? Noen som har gjort et studie på det området?
Netten Skrevet 12. juni 2006 #20 Skrevet 12. juni 2006 Vi var blant de siste som forlot bryllupsfesten, og jeg skulle ønske at den hadde vart lenger! Dagen gikk så utrolig fort! Vi kom til suiten vår i 3-4 tiden og da var vi så slitne at vi sovnet! Men dagen derpå derimot.... Vi hadde suiten til 18.00, men kom oss avgårde kl. 15.00. Tror faktisk det er ganske mange som venter til dagen derpå - da er man jo litt mer opplagt og full av energi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå