Gå til innhold

Utdr.lag.. tips til "leker"?

Anbefalte innlegg

Gjest dobbelx
Skrevet

Skal arrangere utdrlag og lurer på om noen har tips til tøffe "leker" man kan ha på om kvelden på festen/vorspilet?

Har hørt om den pakkeleken hvor alle skal kjøpe en liten gave til bruden og bruden skal tippe hvem som har kjøpt den...... men kunne tenkt meg noe annet..

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lage en spørrelek til brura ang mannen hennes og bakgrunnen hans, og si at han har gitt dere svarene, men så har dere lagd svarene selv.... Premie til slutt så klart.

Skrevet

Intervju brudgommer på forhånd. Stil en rekke spørsmål. Om han husker hva hun hadde på første gang, hvilken farge tannkosten hennes har, favoritt mat, hva han falt for ved henne, hva han tror hun ville brukt en toppgevinst i lotto på..... Så skal bruden gjette svarene. Det er viktig at begge svarer så ærlig som mulig. Hvis bruden svarer feil, må hun drikke en avtalt mengde.

Så lykke til, dette pleier å bli gøy, og en lærerik måte å kjenne brudepatet på.

Skrevet
Intervju brudgommer på forhånd. Stil en rekke spørsmål. Om han husker hva hun hadde på første gang, hvilken farge tannkosten hennes har, favoritt mat, hva han falt for ved henne, hva han tror hun ville brukt en toppgevinst i lotto på..... Så skal bruden gjette svarene. Det er viktig at begge svarer så ærlig som mulig. Hvis bruden svarer feil, må hun drikke en avtalt mengde.

Så lykke til, dette pleier å bli gøy, og en lærerik måte å kjenne brudepatet på.

Det var to sjeler og en tanke, nesten iallefall. Med oppdiktede svar blir det noen flere feil hos brura iallefall..

Gjest Gjest_bronce_*
Skrevet

I mitt utdrikkningslag hadde jentene med hver sin ting som skulle få meg til å minnes en spesiell anledning akkurat vi to venninnene hadde hatt sammen :) Koselig

De samme jentene hadde også funnet frem til hver eneste kjærest jeg hadde hatt - laget et litt vers om hver gutt og jeg måtte gjette hvem de siktet til :overrasket: litt flaut men morsomt allikevell:) mamma hadde sladret om de hun visste - så de hadde t.o.m navnet og litt om personligheten til han som jeg klinte med som 12-åring ;)

De hadde også tigget vin til utdrikkningslaget fra etpar av mine ekser - med lykkehilsninger på :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...