Daria Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Vi må vel ha en vm-tråd? Så langt: *Knall åpningskamp *Ikke imponerende engelskmenn (det jeg fikk sett) *Klønete svensker! Hvordan er det mulig å ha så overtal og så mange sjanser, uten å score??
Gjest Landra Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Hei! Jeg veit! Stakkars svensker. David var jo fornøyd med kampen de spilte. Syntes det spilte kjedelig i forhold til svenskene. Urettferdig at England vant og Sverige tapte. GØY MED FOTBALL!
Gjest meya84 Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Jeg vil være med i denne tråden!! hehe.. Vet ikke helt hvem jeg skal heie på i år jeg.. Kommer til å se Brasil og Portogals kamper i allefall. Og sikkert Sverige...og ...og.. Poenget er at når Norge ikke er med bruker jeg å holde med Danmark, men de er jo ikke med.. så var det Hellas som står som neste på lista men de er jo heller ikke med Hvorfor er de ikke med som vinner av EM forresteN? En ting er sikkert, jeg holder IKKE med England! Hvorfor er det så mange som holder med dem?
Gjest Blære ikke reg Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 ARGENTINA ingen over ingen ved siden. De viste virlelig mestertakter i 1 kampen. De vinner. Hellas klarte rett og slett ikke å kvalifisere seg
Gjest kenneth Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Poenget er at når Norge ikke er med bruker jeg å holde med Danmark, men de er jo ikke med.. så var det Hellas som står som neste på lista men de er jo heller ikke med Togo er med! En ting er sikkert, jeg holder IKKE med England! Hvorfor er det så mange som holder med dem? ← Fordi vi har en lang tradisjon med å vise engelsk fotball på TV, det er mange nordmenn som spiller der, m.m. Hvorfor holder du IKKE med England? Heia de oransje!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Hm.. det kan bli spennende dette her! Ingen som har sett ut som superklare gullkandidater enda synes jeg!
Caramia Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Oranje og Brasil er mine lag i år. :smile: Men Brasil spilte relativt svakt igår synes jeg. Krotia hadde overtaket under store deler av kampen. Heldigvis klarte de å holde det 1-0 og ikke slippe inn flere mål. Men Brasil må skjerpe seg. Ellers er jo Nederland gode, og siden jeg oppholder meg i dette oransje landet må jeg nesten heie på de også. Til og med gata der jeg bor er helt oransj. Det er hengt opp oransje vimpler på kryss og tvers, og et stort banner hvor det står: Vår gate er oransj. De har til og med kåringer her nede av de beste oransje gatene. Så det er vanskelig å ikke bli påvirket!! :blunke:
Sjura Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Brasil skuffet i går! Kjempekjedelig kamp. Men Tsjekkia kommer til å bli kjempemorsomme å følge med på i år!
Gjest meya84 Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 Hvorfor jeg ikke holder med England.. hvorfor skal jeg Har aldri vært england-fan enkelt og greit Jeg så faktisk Togo-kampen i går og holdt med dem! hehe.. Glemte å nevne Argentina, kommer nok til å se noen av de kampene. Ellers er det alltid moro når helt lag dukker opp fra intet og kommer langt!
Gjest meya84 Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Tenkte kanskje Hellas va automatisk kvalifisert ut i fra EM. Vil se Dellas, Zagorakis, Nikopolidis og han andre med det enormt lange navnet
Gjest Virvel Skrevet 14. juni 2006 #13 Skrevet 14. juni 2006 Sverige og Mexico er "mine" lag i år. Har egentlig alltid vært litt svak for England også, men nå bryr jeg meg plutselig ikke lenger. Snodig. :klø:
Gjest meya84 Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 heh? hvem... jeg sa ikke det i allefall Synd jeg ikke fikk med meg spaniakampen, den var visst knall I kveld er det jo 2 kamper å se, redd jeg blir lei før VM er halvveis
Gjest lurven Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 portugal tsjekkia og brasil er mine favorittlag, tror det er stor sannsynlighet for at en av de vinner vm, men kan heller ikke utelukke tyskland og italia
*Emma* Skrevet 17. juni 2006 #16 Skrevet 17. juni 2006 Har heier på Italia siden jeg var 13 og føler liksom enda at jeg "må" gjøre det Ellers er Portugal en favoritt.....
Gjest |H| Skrevet 17. juni 2006 #17 Skrevet 17. juni 2006 Skal si dommeren i Italia-Usa kampen liker rødfarge gitt! Første røde kortet var fortjent, men hva med USA sitt da? Rødt der var vel å ta i.
Gjest meya84 Skrevet 18. juni 2006 #19 Skrevet 18. juni 2006 (endret) så den delvis.. Endret 21. juni 2006 av meya84
Gjest meya84 Skrevet 20. juni 2006 #20 Skrevet 20. juni 2006 nei nå må noen skape litt action i denna tråden!! er dere lei VM allerede? noen som så spaniakampen i går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå