Gå til innhold

doggy stilen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, selv prøver jeg jo å få jenta til å føle seg bra, spiller ikke noen rolle for oss hva vi gjør sålenge begge har det fint egentlig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Doggystyle er min absolutte favoritt. Kan, som nevnt, varieres i det uendelige. Deilig dyrisk! "Let's do it like they do on the Discovery Channel" :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg vil.. men tør ikke si det til typen min. Ikke ennå iallefall

Skrevet
jeg vil.. men tør ikke si det til typen min. Ikke ennå iallefall

Hallo - jeg hadde likt det hvis jenta sa det til meg iallefall. Synes du skal si det jeg, hvis du vil det!

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke hva problemet er... Det er fortsatt helt vanlig sex! Man står/sitter/ligger bare i en aan stilling... Jeg er ikke værdens mest erfarene person, å har aldri prøvd doggystile selv, men uansett... Man har bare satt opp kroppen litt annerledes. Hva er det som er skummelt??

Skrevet

Doggy Style er en stilling med lite STYLE men med mye følelser og dampende seksualitet i de rette omgivelser. Det er en stilling hvor mannen kan kommer langt inn og det er en stilling hvor kvinnen blottlegger seg skikkelig og det gjerne kreves litt ekstra tillitt. I denne stillingen kan også kvinnen veldig godt kose med seg selv mens mannen gjør jobben sin.

Det finnes mange måter å ta Doggy Style på, men det er en veldig følsom og god stilling som absolutt er god og gir mye.

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg synes ikke han kommer så langt inn ved den stillingen.

Gjest gjest1
Skrevet
Skjønner fortsatt ikke hva problemet er...  Det er fortsatt helt vanlig sex! Man står/sitter/ligger bare i en aan stilling... Jeg er ikke værdens mest erfarene person, å har aldri prøvd doggystile selv, men uansett... Man har bare satt opp kroppen litt annerledes. Hva er det som er skummelt??

Er ikke du gutt? Dere står jo bare på knærne. Vi må ligge litt mer eksponerende til, og har allverdens å bekymre oss over "ser ræva mi bra ut, å nei han kan se rett inn i rumpehullet mitt". Tør nesten ikke svare her mer, pga disse hoverende gjestene, for det er jo ikke slik mer. Men for en som aldri har prøvd det før, så er det pinlig. Iallfall for de fleste. Men som sagt, mannfolk vil aldri skjønne det (med mindre noen ba deg ligge på alle 4 med svai i ryggen mens de penetrerte deg :) )

Skrevet
(med mindre noen ba deg ligge på alle 4 med svai i ryggen mens de penetrerte deg :) )

Det hørtes helt grusomt ut!

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Første gangen min hadde typen litt problemer med å komme inn i meg "forfra", dessuten var det dritvondt når han prøvde og skikkelig turn off. Så han snudde meg rundt og vips, samleie gjennomført uten problem eller ubehag :D Så syntes doggy-style er en veldig.. snill stilling.

Gjest Jente18
Skrevet

Jeg elsker doggystyle. Ikke fordi det er den stillingen som gir meg mest tilfredsstillelse, men rett og slett fordi det er så "dyrisk" - som flere andre her har nevnt. Liker følelsen av at mannen har kontroll og at han bare kan kjøre på. Hvis jeg er flink og svaier litt ekstra treffer han jo gjerne det magiske punktet også ;) Vi varierer den ofte, gjerne nærmest stående eller med meg nesten liggende på magen. Sistnevnte blir en helt annen opplevelse, ettersom det plutselig er masse nærhet, noe som det ikke akkurat er mye av når jeg står på alle fire og han på knærne.

Personlig har jeg aldri hatt noe problem med å ha sex i denne stillingen. Jeg har også komplekser, men når jeg er opphisset glemmer jeg veldig ofte alle bekymringer og gjør det som faller meg inn. Det er så lett som å snu seg rundt på alle fire og smile litt lurt over skuldren. Det finnes ikke den mann som kan motstå litt selvtillit. It's all in your head! Tenk på det :)

Gjest gjest1
Skrevet
Så vidt jeg husker var det det beste i verden.

Du hadde helt rett, kjære naive glemske deg! :hoppe:

Skrevet

Jeg liker stillingen, men får ofte luft inni skjeden når jeg blir tatt bakfra :overrasket:

Ekkelt med musefis etterpå, så det blir ikke doggystyle så ofte hos oss :forvirret:

Gjest Solrunn
Skrevet

Elsker den stillingen, føler virkelig at jeg blir tatt når han knuller meg på alle 4. Spesielt rått blir det når han tar tak i håret mitt og drar hodet mitt bakover mens han knuller meg, da står jeg liksom fastlåst og må bare la han gjøre seg ferdig. Deilig å kjenne hvordan han klasker mot rumpeballene mine mens fitta mi fylles med pikk :sjarmor:

Skrevet

Jeg har prøvd doggy, men har egentlig blandede følelser. Typen kommer for langt inn og støter mot livmora, men hvis han ikke går helt inn er det kjempe deilig.

Kikki

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker den. Den kan variere i utførelsen, er dyrisk, og gir en høy visuell nytelse. Det eneste minuset er at jeg har vansker med å komme helt inn i den stillingen. Mulig det har noe å gjøre med vinkelen skjeden ligger i, jeg vet ikke.

Men den er populær her også. :sjarmor:

Gjest Gjest_supersnuppa_*
Skrevet

Just loving it. Blir vannvittig opphisset av doggy style, dyrisk og dessuten kan han støte hardere og fortere i den stillingen, noe jeg syns er godt.

Luft i skjeden er vanlig i denne stillingen, spesiellt hvis han trekker seg langt ut mellom hvert støt. Vi ler bare av dette, vi. :ler: ikke flaut i det hele tatt. Hvis jenta strammer musklene i skjeden under doggy style kommer det mindre luft inn, men det er ikke uungåelig.

Du som kjenner at du blir tissetrengt: Da er han borti g-punktet ditt, prøv å slappe av og nyte følelsen, kanskje du får oppleve g-punktsorgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...