Gå til innhold

Sex i parken foran andre....?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og gutten min satt i Frognerparken og grilla i går utover kvelden. Mye folk der. Også en del med barn, selv om disse forsvant når klokka passerte 20.

Uansett. ca 20 meter bortenfor oss lå et ungt par (17-18?) på et teppe. De lå lenge og kyssa og klina og det så jo bare uskyldig og hyggelig ut. Men etterhvert, ble det tydelig at jenta var i ferd med å runke gutten. Han lå på ryggen, hun lå halvt over han og de hadde bare håndkle strategisk plassert over hennes hånd. Men det var absolutt ikke vanskelig å se hva som foregikk. Og de holdt på lenge. og kom tydeligvis "helt i mål."

Jeg er ikke prippen. Men må si jeg ble ganske paff. Det var forresten tydelig at det var mange som så hva som hendte. De lå tross alt på en åpen plen.

Jeg synes det er litt dårlig folkeskikk å påtvinge andre sin seksualitet. Litt sånn blotteraktig.

Hvordan hadde dere reagert?

Oda

Videoannonse
Annonse
Gjest Cristoph
Skrevet

jeg hadde begynt å le og slengt litt med leppa. da hadde dem gitt seg ganske fort tror jeg.

Gjest King James
Skrevet

hadde jeg ikke brydd meg om. For meg kan folk ha sex mitt i en gå gate

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt støtt, og hadde neppe brydd meg om det, antakelig hadde jeg flirt mest av det.

Skrevet

hadde vel flira litt og ikke brydd meg mer med det. det er jo ikke sånn at de påtvinger folk å se på dem, og ikke viser de egentlig noe heller.

de viser noe man kan gjette seg til hva er, hadde hun hatt frem hele staken hans og holdt på uten noe over, så hadde jeg nok reagert. :ler:

eller om de hadde søkt andres oppmerksomhet.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde gått bort og helt noe kaldt over de og bedt de pelle seg hjem og fortsette der, slikt sømmelig er. Parker o.l. er til for at folk skal kunne slappe av og hygge seg uten å føle seg støtt eller brydd over å bivåne andres seksuelle handlinger, selv om det er aldri så mye tildekket av håndklær.

Skrevet

Hadde ungene mine vært i nærheten så hadde jeg vært frekk nok og sagt noe til dem. Men om jeg hadde bare vært der med mannen min så hadde jeg nok ikke sagt noe. Og tror kanskje jeg hadde fnyst litt..

Gjest gjest1
Skrevet

Det kunne vært utrolig morsomt å gå bort og rive av håndklet og skrike at de fikk se å finne seg et rom, men jeg hadde vel bare fnist litt og i det minste prøvd å se en annen vei. Hadde ikke følt meg støtt egentlig, så lenge de tross alt gjorde det under et håndkle.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Uff og uff, slik en løssluppen livsførsel dagens unge fører i dag.

Endret av Slangen
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde nok begynt å le, samtidig som jeg hadde begynt å hive popcorn eller papirbiter på de. Gi de et lite tips at det var mye lettere å legge merke til enn hva de kanskje trodde. Når man er ung og kåt så går det ikke så mye blod til hjernen vet du.

Var de derimot tydelig slike som ble opphisset av at folk ser på de, så hadde jeg sagt at de bør faen meg finne seg et rom (og ledd litt når de hadde fjerna seg).

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Om jeg hadde sett noe slikt hadde vel jeg fått flash back. :flau:

Sånn ca. 10 år tilbake, litt senere på kvelden ( Ingen barn ute) Og en liten busk vi skjulte oss bak..

Endret av slurry
Gjest Gjest
Skrevet

For min egen del er jeg enig med Cristoph og King James; jeg hadde nok ikke giddet å la meg affisere.

Men... på den annen side skal det være mulig for folk å slappe av i en park, gjerne med ungene, uten å få folks seksualitet i trynet. Og det vet selvsagt 17-18-åringer meget godt. Løsningen med høylydte kommentarer og popcornkasting var kanskje ikke så dum...

Skrevet

Kanskje bare jeg som er prippen her, men ærlig talt så hadde jeg ikke likt det. Det er uhøflig, ulovlig (tror jeg da) og forstyrrende, og sikkert spennende, opphissende og deilig også. Men ego! Jeg ville ergret meg over det, kastet en liten kongle på dem, og gått.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg og gutten min satt i Frognerparken og grilla i går utover kvelden. Mye folk der. Også en del med barn, selv om disse forsvant når klokka passerte 20.

Uansett. ca 20 meter bortenfor oss lå et ungt par (17-18?) på et teppe. De lå lenge og kyssa og klina og det så jo bare uskyldig og hyggelig ut. Men etterhvert, ble det tydelig at jenta var i ferd med å runke gutten. Han lå på ryggen, hun lå halvt over han og de hadde bare håndkle strategisk plassert over hennes hånd. Men det var absolutt ikke vanskelig å se hva som foregikk. Og de holdt på lenge. og kom tydeligvis "helt i mål."

Jeg er ikke prippen. Men må si jeg ble ganske paff. Det var forresten tydelig at det var mange som så hva som hendte. De lå tross alt på en åpen plen.

Jeg synes det er litt dårlig folkeskikk å påtvinge andre sin seksualitet. Litt sånn blotteraktig.

Hvordan hadde dere reagert?

Oda

Ung kjærlighet er da bare søtt, vi har vel alle vært der en sommerdag, og kjent hormonene boble over?

Jeg hadde nok bare smilt om jeg så det, får være måte på hva man skal henge seg opp i.

Gjest StoreSky
Skrevet

Tror jeg hadde flirt og ledd mest....he he he...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, da er jeg vel prippen. For jeg synes dette er noe man bør gjøre hjemme, iallefall ikke på an plen i frognerparken (!).

Jeg ville syntes det var ubehagelig å sitte i nætheten, jeg vil ikke bli påtvunget andres seksualitet. Samme hvor "søte og kåte" disse ungdommene er.

Virker som mange synes det er greit siden ungdommene det her er snakk om er unge, forelsket og "søte". Tipper folk hadde reagert helt annerledes hvis det var snakk om et litt mer modent par, og de hadde sikkert blitt vurdert utfra hvordan de så ut/kledde seg. (feks om de var litt "harry" hadde sikkert flere vært fordømmende). Og hvis det var en mann som gjorde dette på seg selv i parken under et håndkle, hadde det vært greit?

Det er da ikke for mye forlangt at 17-åringer lærer seg folkeskikk? :klø:

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Ja, da er jeg vel prippen. For jeg synes dette er noe man bør gjøre hjemme, iallefall ikke på an plen i frognerparken (!).

Jeg ville syntes det var ubehagelig å sitte i nætheten, jeg vil ikke bli påtvunget andres seksualitet. Samme hvor "søte og kåte" disse ungdommene er.

Virker som mange synes det er greit siden ungdommene det her er snakk om er unge, forelsket og "søte". Tipper folk hadde reagert helt annerledes hvis det var snakk om et litt mer modent par, og de hadde sikkert blitt vurdert utfra hvordan de så ut/kledde seg. (feks om de var litt "harry" hadde sikkert flere vært fordømmende). Og hvis det var en mann som gjorde dette på seg selv i parken under et håndkle, hadde det vært greit?

Det er da ikke for mye forlangt at 17-åringer lærer seg folkeskikk? :klø:

Du sa akkurat det jeg hadde lyst til å skrive, men ikke greide å formulere.

Gjest gjest1
Skrevet

Dersom jeg hadde vært alene eller sammen med venner, tror jeg ikke det hadde plaget meg.

Men sagt at jeg var i parken sammen med bestemoren min og foreldrene mine eller svigerforeldre, hadde jeg syntes det var veldig pinlig.

Skrevet
Tror jeg hadde flirt og ledd mest....he he he...

Jeg forestiller meg at det er slik jeg også ville ha reagert.

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg hadde syntes det var litt innpåtrengende og unødvendig. Det går da an å skjule seg litt mer i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...