Cupcake Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Hadde litt dårlig tid istad da jeg fylte bensin, og plutselig kom det en stor sprut over halve buksa og på skoene. Kjørte rett hjem og slang klær og sko i vaskemaskinen, og meg selv i dusjen. Tok masse Vanish oppi vaskemaskinen i tillegg til vanlig vaskepulver og skyllemiddel, men lukta er jo der enda. Har satt de på enda en gang. Noen som vet hva jeg bør gjøre??
yvoesp Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Har ikke svar til deg, men henger meg på her da jeg også trenger å få vekk lukt fra vaskemaskin og arbeidsgenser. Diesellukt.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...4485537.49#olje
Tusseline Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Har opplevd det samme. Sølte bensin på jakke og bukse, og dro rett hjem for å legge dem i vaskemaskinen. Vasket om igjen tre ganger. Det gikk veldig fint..... Ingen merker, og heller ingen lukt. Endret 11. juni 2006 av Tusseline
Arkana Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 Det samme skjedde meg første gang jeg skulle fylle bensin. Klærne stinket fra innerst til ytterst (veldig festlig å sitte på bussen hjem etterpå ). Men, uansett, jeg vasket klærne 2-3 ganger i maskin (og skrubbet meg selv rød for å få vekk lukten fra huden) og de ble helt luktfrie. (Og dagen ble ikke bedre av at bensinlukten gav meg migrene resten av kvelden.) Nå har jeg lært.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Hvorfor tok du bussen hjem igjen når du fylte bensin på bilen? 1
Arkana Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 Hvorfor tok du bussen hjem igjen når du fylte bensin på bilen? ← Fordi det var kjøreskolebilen jeg fylte bensin på.
Cupcake Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Sendte en mail til Omo Direkte og fikk følgende svar: Hei og takk for din henvendelse. Bensin lukt er veldig vanskelig å få bort. Du må vaske tøyet gjentatte ganger og henge ut til lufting. Vennlig hilsen OMO Direkte Ja ja, får vel vaske dem et par ganger til, da... Endret 12. juni 2006 av Cupcake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå