Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Jeg tror det er noe galt med rørene våre, fordi det har gradvis blitt mer og mer "lyd" i de når vi drar opp i toalettet, tapper ut vann av kummen etc. Det rumler og bråker veldig, det høres ikke bra ut. Er det noen som har erfaringer, tips og råd? Er det noe poeng å få en rørlegger til å komme og se på det? Det er veldig uvisst om han får gjort noe særlig med det når rørene ligger inni veggen uansett mener jeg. Vil uansett høre med dere først før jeg ringer en rørlegger, siden det er så dyrt. Huset vårt er cirka 25 år gammelt, rørene likeså tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Det kan bli veldig dyrt dersom noe står og lekker og får gjøre det over tid. Du kan jo ringe en rørlegger å høre hva han tenker om det du forteller og om det er noe å bry seg om.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Er det sannsynlig at noe står og lekker altså? Men det er jo umulig å vite hvor?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Er det sannsynlig at noe står og lekker altså? Men det er jo umulig å vite hvor? ← Det vet jeg ingenting om men om det skulle gjøre det så blir det billigere å gjøre noe med det med en gang. En rørlegger kan sikkert svare bedre på hvorfor det bråker. Du kan jo se etter om du ser fukt noe sted. Det er sikkert en eller annen luke inn til rørene et sted, forhåpentligvis.
iss Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Ehh, du husker da jeg hadde kloakklekasje? en uke før det skrev jeg en tråd her på kg om at det klukker i rørene, og at plumbo o.l. ikke virket... Så gikk det litt tid og bæsj utover hele gulvet i kjelleren... Så kanskje spørre noen som kan litt?? Evt. låne dere et stakebånd og stake i rørene selv for å sjekke om det kan være en propp eller antydning til noe.. For klukkinga og lydene stoppet her etter "hendelsen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå