Leanne Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Vi skal til RIGA! reiser i slutten av juni.. Har aldri vært der før og lurer litt på hva man MÅ gjøre når man er i Riga, og om noen har tips til gode resturanter (da gjerne barnevennlige), spennende butikker +++ Kom med mange tips nå
Nilma Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Riga står på listen over byer jeg før eller siden skal besøke, men jeg har dessverre ikke kommet så langt enda. Her kan du imidlertid sikkert finne noen tips. Jeg har i hvert fall hatt stor nytte av disse sidene under planglegging av turer til Tallinn og Praha, så jeg regner med at Riga-sidene deres også er bra. Lykke til!
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Jeg vurderer også Riga.. Noen som har tips / innspill? Og til de som sier at man ikke bør dra dit; Hvorfor ikke?
Gjest Aloha Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Ser det er delte meninger om Riga her - selv likte jeg meg godt i byen! Riga har bra shopping, til en rimeligere penge enn Norge..internasjonale kjeder som Zara, Bik Bok, Mango, Miss Sixty finnes. Et must er Emihle Gustavs; sjokoladecafékjede som har noen fantastisk gode kaloribomber på menyen. Monterosso er en meget bra italiensk restaurant i gamlebyen. Gode drinker på B-Bar. Flott utsikt fra baren på toppen av Reval Hotel Latvia. Gode bade- og spamuligheter i Jurmala (strandområdene utenfor Riga). God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå