Gjest tja si det... Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 er dette egentlig det??? jeg har ingen erfarin fra andre fora, men kansje dere har... er en trofast KG-er, men mener nå at kansje det er å ha litt vel mye troa på seg, å kalle seg dette????
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Det kommer vel an på hva man er ute etter. På ett område skårer jo Kvinneguiden høyt, nemlig på høyt aktivitetsnivå og mange registrerte brukere. Men det er kanskje ikke stedet for de dype diskusjonene. Det er derfor forumverdenen er så stor, det finnes noe for enhver smak og ethvert formål.
Gjest Embla s Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Men det er kanskje ikke stedet for de dype diskusjonene. Det er derfor forumverdenen er så stor, det finnes noe for enhver smak og ethvert formål. ← Enig til dels. Men syns egentlig ikke det gjør noe. Et forum med "de dype diskusjonene" må jo nødvendigvis virke ganske ekskluderende på mange, og jeg syns mangfoldet er noe av det flotteste med KG! Her får jeg innblikk i tankeganger og livsanskuelser jeg ellers ikke ville fått (samt masse gode råd om alt fra shampo til sausejevninger). Syns forøvrig det er mange interessant diskusjoner innimellom her, og det at vi har ulik bakgrunn gjør ofte diskusjonene mer nyanserte og spennende, selv om nivået varierer. Endret 10. juni 2006 av Embla s
Gjest Lillemor43 Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Har nettopp registrert meg, og har ikke vært her som gjest tidligere. Men det virker ok for meg her. Såpass at jeg registrte meg. Men jeg vet om et annet forum som jeg har vært medlem på lenge, og vil vel bli kjempeoverrasket om ikke KG blir en god nummer 2
Kvitil Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Har ikke vert så lenge med her, men finner stadig nye tema jeg liker å lese. Kan vel styre min begeistring til en del innlegg. En kan jo velge bort det man ikke liker å lese. Hurra for KG
Scorpina Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 Velkommen skal dere være, Kvitil og Lillemor43 Ja, KG kan man si så mangt om - men jeg vil si at av alle "tilbud" på Internett har vel KG det største mangfoldet av tilbud og "informasjonsflow". Jeg har no vært på Internett i nær 8-9 år og har sett, og ikke lest, _masse_ rart. Men det er som dus ier Kvitil - det man ikke liker eller hever øyenbryn til - kan man bare rett og slett ignorere - og klikke seg videre.... Håper dere vil trives her
Gjest Grønn Frosk Skrevet 11. juni 2006 #9 Skrevet 11. juni 2006 Nei, jeg er ikke enig. Det er ofte sånn her inne at noen "gang'er" seg opp på andre, og ting blir faktisk mobbete her. Jeg har vært bruker av forumet i flere år, men tok meg en laaaang pause nå, etter å ha blitt ganske sjikanert tidligere. Så kommer jeg tilbake, og ser at ting fortsatt er på samme måte. Stygge innlegg rettet mot trådstartere, folk man er unige mot etc. KG har alltiv vært veldig klikkete, og det ser det ikke ut til å bli noen endring på. Samtidig er KG et ålreit sted, for det er jo absolutt ikke alle som benytter deg av den typen oppførsel. Man kan bli venner med folk her inne, og delta i gode diskusjoner. Når man har det sånn er KG kjempeflott. Men hvis man blir uvenner med de feile folkene er løpet egentlig kjørt, for da får man faktisk aldri noen form for fred her igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå