Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet om det finnes en krem eller noe beregnet på bena? For å skjule sprukne blodkar og sånt? Og i tilfelle hvor får man kjøpt det og hva koster det?Vil så gjerne gå i skjørt uten at disse vises!!! Takknemlig for svar! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke bruke vanlig concealer/dekkstift som er beregnet på ansiktet? Har ikke hørt om at det finnes slik for beine, men det er godt mulig at det gkør det.

Skrevet

Jeg vil tro at sånn strømpebukse i sprayformat vil funke ypperlig til det.

Skrevet

Mener å ha sett at tvshop skal ha noe som er Heeelt "fantastisk"...

Gjest Gjest
Skrevet

Mener jeg så en eller annen krem som skulle hjelpe mot arr og sånt i huden. Husker bare ikke hvor.... noen andre som vet?

Skrevet (endret)

Mac har en kropps-foundation, men frem til juli er jo dette merket vanskelig å få tak i i Norge. Ellers har flere produsenter kommet med sånne skimmer-greier for beina, mulig de også kan dekke litt. Husker ikke hvilke merker i farta, men antar at de finnes i Norge.

Endret av itla
Skrevet (endret)
Jeg vil tro at sånn strømpebukse i sprayformat vil funke ypperlig til det.

Ja, det kan jeg tenke meg fungerer. Så forresten at de har det på Vita for ikke så lenge siden.

Endret av Cupcake
Skrevet (endret)

Unnskyld. Ble dobbelt.

Endret av Cupcake
Gjest Fruktkake
Skrevet
Mac har en kropps-foundation, men frem til juli er jo dette merket vanskelig å få tak i i Norge. Ellers har flere produsenter kommet med sånne skimmer-greier for beina, mulig de også kan dekke litt. Husker ikke hvilke merker i farta, men antar at de finnes i Norge.

Rimmel har en sånn skimmerfoundation for kroppen. Får lekre bein av den!

Gjest Gjest
Skrevet

Dekkkrem og stift spesielt beregnet på bena får du kjøpt på Glasmagasinet i oslo.

Husker ikke merket, coverderm eller noe sånt.

Skrevet
Ja, det kan jeg tenke meg fungerer. Så forresten at de har det på Vita for ikke så lenge siden.

Den anbefales...har skrevet litt om den i en annen tråd her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...