Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Er det noen som vet om det finnes en krem eller noe beregnet på bena? For å skjule sprukne blodkar og sånt? Og i tilfelle hvor får man kjøpt det og hva koster det?Vil så gjerne gå i skjørt uten at disse vises!!! Takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Kan du ikke bruke vanlig concealer/dekkstift som er beregnet på ansiktet? Har ikke hørt om at det finnes slik for beine, men det er godt mulig at det gkør det.
Dru Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Jeg vil tro at sånn strømpebukse i sprayformat vil funke ypperlig til det.
Krista83 Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Mener å ha sett at tvshop skal ha noe som er Heeelt "fantastisk"...
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Mener jeg så en eller annen krem som skulle hjelpe mot arr og sånt i huden. Husker bare ikke hvor.... noen andre som vet?
Gjest itla Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Mac har en kropps-foundation, men frem til juli er jo dette merket vanskelig å få tak i i Norge. Ellers har flere produsenter kommet med sånne skimmer-greier for beina, mulig de også kan dekke litt. Husker ikke hvilke merker i farta, men antar at de finnes i Norge. Endret 10. juni 2006 av itla
Cupcake Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg vil tro at sånn strømpebukse i sprayformat vil funke ypperlig til det. ← Ja, det kan jeg tenke meg fungerer. Så forresten at de har det på Vita for ikke så lenge siden. Endret 10. juni 2006 av Cupcake
Cupcake Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Unnskyld. Ble dobbelt. Endret 10. juni 2006 av Cupcake
Gjest Fruktkake Skrevet 11. juni 2006 #9 Skrevet 11. juni 2006 Mac har en kropps-foundation, men frem til juli er jo dette merket vanskelig å få tak i i Norge. Ellers har flere produsenter kommet med sånne skimmer-greier for beina, mulig de også kan dekke litt. Husker ikke hvilke merker i farta, men antar at de finnes i Norge. ← Rimmel har en sånn skimmerfoundation for kroppen. Får lekre bein av den!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #10 Skrevet 11. juni 2006 Dekkkrem og stift spesielt beregnet på bena får du kjøpt på Glasmagasinet i oslo. Husker ikke merket, coverderm eller noe sånt.
Gjest Yzma Skrevet 11. juni 2006 #11 Skrevet 11. juni 2006 Ja, det kan jeg tenke meg fungerer. Så forresten at de har det på Vita for ikke så lenge siden. ← Den anbefales...har skrevet litt om den i en annen tråd her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå