Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Jeg skal i 30-års dag i kveld. Litt stilig opplegg med middag inne i et selskapslokale. Kleskode var "pent". Typen skal dress. Jeg skal ha en knelang sommerkjole som jeg trives i. Men når det er "innefest," passer det seg da med bare legger, eller bør jeg ta på stayups strømper. Leggene er vel sånn noenlunde gyldne etter litt soling. Men jeg har likevel en sånn ryggmargsgreie for at det på en sånn fest ikke passer seg med bare legger....? Synspunkt! INgrid
Tiit Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Dersom det er skikkelig sommervarmt, og du har litt farge, syns jeg det kan gå an med bare legger, men det er vel litt mer "kledt" med strømper.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Jeg ville tatt en helt tynn strømpebukse eller stayups i en naturlig farge, det gjorde jeg på en fest jeg nylig var på, der jeg hadde knelang silkekjole i underkjolestil.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Bare et apropos til denne tråden; selv er jeg hvit i huden året rundt siden jeg verken soler meg eller jukser. Vil det da si at dere synes det er "uakseptabelt" for meg å gå med bare legger...? Jeg pleier ikke gjøre det, av forskjellige grunner, men det er jo litt kjipt å tenke på at folk kanskje reagerer hvis jeg kommer med bar hud.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes hvit hud kan være fint, jeg. Selv kler jeg det ikke, for jeg blir aldri helt hvit, men mer gulaktig i huden når jeg er på mitt blekeste.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Jeg ville gått uten strømper, men passet på at leggene var helt barberte og smurt inn med lotion, og at føttene så velstelte ut, om jeg i tillegg hadde åpne sko.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 Takk for innspill! Det ble stayups. Nå drar vi! Ingrid
Gjest synseren Skrevet 11. juni 2006 #11 Skrevet 11. juni 2006 Jeg ville hatt stay ups. En er mer kledd da etter mine begrep.
Gjest Varg-Menja Skrevet 11. juni 2006 #12 Skrevet 11. juni 2006 Bare et apropos til denne tråden; selv er jeg hvit i huden året rundt siden jeg verken soler meg eller jukser. Vil det da si at dere synes det er "uakseptabelt" for meg å gå med bare legger...? Jeg pleier ikke gjøre det, av forskjellige grunner, men det er jo litt kjipt å tenke på at folk kanskje reagerer hvis jeg kommer med bar hud. ← Jeg er vel som deg, og jeg har i hvertfall valgt å drite i hva folk mener, og lufter kroppen min på sommeren. Tenker også at dersom jeg aldri kan gå med bare legger, så vil de jo også forbli hvite, siden de aldri får se sola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå