Gjest Starya Skrevet 13. desember 2002 #1 Skrevet 13. desember 2002 Noen som husker hvilken dato denne blir utbetalt? Jeg mener det var den 10, men er litt usikker... :-?
Cassandra Skrevet 13. desember 2002 #2 Skrevet 13. desember 2002 Er det husbanken sin du mener? Den blir ikke utbetalt før ca. 5. januar. Så jeg håper INDERLIG ikke at du har basert julen på DEN bostøtten i alle fall.....
Gjest Starya Skrevet 13. desember 2002 #3 Skrevet 13. desember 2002 He he, neida. Vil bare vite om jeg har noe å leve av når jeg kommer hjem igjen...
Milo Minderbinder Skrevet 16. desember 2002 #4 Skrevet 16. desember 2002 Synes å huske fra min tid som sosialkurator at vår sekretær hadde et ufattelig kjør i begynnelsen av januar, med alle som kom med søknader om bostøtte. Det samme kjøret gjentok seg hver fjerde måned. Alltid en god idè å ta en telefon til det kontor i din kommune som administrerer bostøtten hvis man er i tvil om noe. Milo
Gjest Starya Skrevet 16. desember 2002 #5 Skrevet 16. desember 2002 Å jeg er nå ikke i tvil om noe, klarer bare ikke å huske utbetalingsdatoen fra gang til gang.. Søknad leveres bare en gang i året såfremt det ikke er endringer, så den trenger jeg ikke å tenke på før jeg får nye skjema i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå