Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har aldri tenkt no på det her før, men jeg blei litt inspirert av den tråden som handla om hvordan jenter ser på gutter som spiller gitar.

Hva syns jenter om gutter som er flinke til å tegne, male, lage skulpturer osv.?

Er det bare sån "Det var et kult maleri!" færdsi med det. Eller er det noen som syns det er skjarmerende/tiltrekkende?

Endret av Yme
Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet

Det er tiltrekkende det, liker kunstneriske menn. :)

Gjest d'Arc
Skrevet

Bedre enn gitar, mener nå jeg. :)

Det har vel kanskje noe med at jeg selv elsker å tegne og male.

Gjest Embla s
Skrevet

jeg tror at folk som er talentfulle og brenner for noe blir litt ekstra attraktive pga det!

Gjest King James
Skrevet

Kvinner har noe for kunstnere virker det som uanset om de spiller eller maler. For jeg har merket at vist jeg nevner at jeg skriver så virker de mer intereserte en når jeg ikke nevner det.

Skrevet
jeg tror at folk som er talentfulle og brenner for noe blir litt ekstra attraktive pga det!

Ja, det tror jeg og. Også er det jo sån at når man viser at man faktisk kan noe, så virker man ikke helt ubrukelig :P Det er vel ingen damer som liker ubrunekelige menn!

Skrevet
Kvinner har noe for kunstnere virker det som uanset om de spiller eller maler. For jeg har merket at vist jeg nevner at jeg skriver så virker de mer intereserte en når jeg ikke nevner det.

Ja, det var vel som embla sier... Med en gang man har et talent og/eller brenner veldig for noe, så viser man på en måte at man ikke bare er sån slapp type som det aldri blir no av

Skrevet
Ja, det var vel som embla sier... Med en gang man har et talent og/eller brenner veldig for noe, så viser man på en måte at man ikke bare er sån slapp type som det aldri blir no av

Det er nok heller det som interesserer jentene tror jeg også :)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er sånn passe flink til å tegne selv, og føler meg derfor automatisk litt knyttet til andre som også er det. En gutt som er flink til å tegne får en god del plusspoeng av meg, men det er jo ikke det alene som avgjør om jeg faller for ham eller ikke. :icon_smile:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir imponert av folk som kan tegne og male fine tegninger. :hjerter_rundt:

Gjest Gjest
Skrevet

Yme, du kan jo både tegne å spille gitar *smelte*

Skrevet
Yme, du kan jo både tegne å spille gitar *smelte*

Også kan jeg skrive dikt! Hærregud, jeg er litt av en fangst... Hmm... Hva heter det når man er forelska i segselv??

Gjest gjest 0
Skrevet

Jepp det stemmer nok!

Min sambo er flink til å tegne og han lager skikkelig romantiske og morsomme kort til meg :hjerter: Men jeg skulle virkelig ønske at han kunne spille gitar i stedet for det synes jeg er enda mer tiltrekkende :sjenert: tror jeg...

Skrevet

Jeg synes det er tiltrekkende ja.

(ville aldri vært sammen en som spilte gitar.*grøss*)

Skrevet

Jeg er ganske god til å synge, men det er ikke alltid så mange muligheter for å brife med det ;) Annet enn hvis man spiller Singstar eller drar på karaoke da...

Gjest King James
Skrevet
Hva heter det når man er forelska i segselv??

Selv elsker.....

Gjest Gjest_Yme_*
Skrevet
Selv elsker.....

Naaaj... Narsisetleraant :P

Skrevet

"Skal vi stikke hjem til meg og male litt? Stiller du som aktmodell?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...