Gjest Gjesten26 Skrevet 13. desember 2002 #1 Del Skrevet 13. desember 2002 Er det noen damer/jenter her inne som har prøvd og som liker telefonsex? Hva er det som tenner dere med det? Hva liker dere å prate om? Har dere tlfses med egen partner eller med fremmed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 13. desember 2002 #2 Del Skrevet 13. desember 2002 Lyden er en særdeles viktig del av opplevelsen, derfor er telefonsex helt supert. Har hatt telefonsex med både kjente, ukjente og kjæreste. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten 26 Skrevet 13. desember 2002 #3 Del Skrevet 13. desember 2002 HVa liker du å prate om? Fantaasier? Eller det du gjør når du prater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. desember 2002 #4 Del Skrevet 14. desember 2002 Skjønner ikke vitsen med telefonsex jeg. Når jeg endelig har fått inn telefonrøret så hører jeg ikke hva den andre sier..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. desember 2002 #5 Del Skrevet 14. desember 2002 Skjønner ikke vitsen med telefonsex jeg. Når jeg endelig har fått inn telefonrøret så hører jeg ikke hva den andre sier..... :ler2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 15. desember 2002 #6 Del Skrevet 15. desember 2002 Annie barnslig av deg.... Vel det er vel slik at noen er vekke fra kjæresten sin i lengre perioder.Og da er det godt å kunne "trøste" seg med tlf sex. Snakker om fantasier og hører på lydene over tlf. Det er pirrende. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 15. desember 2002 #7 Del Skrevet 15. desember 2002 Mulig Annie var barnslig, men jeg synes den var kankende god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 15. desember 2002 #8 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg ler godt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #9 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg forsøkte telefonsex med kjæresten/forloveden min men vi begynte bare å le og tilslutt ga vi opp Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. desember 2002 #10 Del Skrevet 15. desember 2002 Måtte le av det Annie skrev jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. desember 2002 #11 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har også alltid lurt på dette med telefonsex.... jeg skrur av munnstykket, stikker den inn, men ingenting skjer og jeg blir slapp etter en stund.... er det noe galt med meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #12 Del Skrevet 15. desember 2002 å jeg hadde det med min type og jeg onanerte og peste og han ble så glad så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. desember 2002 #13 Del Skrevet 17. desember 2002 Skjønner ikke vitsen med telefonsex jeg. Når jeg endelig har fått inn telefonrøret så hører jeg ikke hva den andre sier..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #14 Del Skrevet 18. desember 2002 hallo.... er det virkelig SAA mange som ikke har hoert den 15 aar gamle stand-up vitsen der??? Den var ganske morsom......naar den svenske kvinnelige standup-dama Babben dro den.... som sagt...for ca 15 aar siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå