Gå til innhold

Telefonsex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten26

Er det noen damer/jenter her inne som har prøvd og som liker telefonsex? Hva er det som tenner dere med det? Hva liker dere å prate om? Har dere tlfses med egen partner eller med fremmed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyden er en særdeles viktig del av opplevelsen, derfor er telefonsex helt supert. Har hatt telefonsex med både kjente, ukjente og kjæreste.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med telefonsex jeg. Når jeg endelig har fått inn telefonrøret så hører jeg ikke hva den andre sier.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med telefonsex jeg. Når jeg endelig har fått inn telefonrøret så hører jeg ikke hva den andre sier.....

:ler2: :ler2: :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie :( barnslig av deg....

Vel det er vel slik at noen er vekke fra kjæresten sin i lengre perioder.Og da er det godt å kunne "trøste" seg med tlf sex. Snakker om fantasier og hører på lydene over tlf. Det er pirrende. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også alltid lurt på dette med telefonsex.... jeg skrur av munnstykket, stikker den inn, men ingenting skjer og jeg blir slapp etter en stund.... er det noe galt med meg...? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hallo.... er det virkelig SAA mange som ikke har hoert den 15 aar gamle stand-up vitsen der??? Den var ganske morsom......naar den svenske kvinnelige standup-dama Babben dro den.... som sagt...for ca 15 aar siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...