Gå til innhold

Telefonsex

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten26
Skrevet

Er det noen damer/jenter her inne som har prøvd og som liker telefonsex? Hva er det som tenner dere med det? Hva liker dere å prate om? Har dere tlfses med egen partner eller med fremmed?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyden er en særdeles viktig del av opplevelsen, derfor er telefonsex helt supert. Har hatt telefonsex med både kjente, ukjente og kjæreste.

Nelle :briller:

Gjest Gjesten 26
Skrevet

HVa liker du å prate om? Fantaasier? Eller det du gjør når du prater?

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med telefonsex jeg. Når jeg endelig har fått inn telefonrøret så hører jeg ikke hva den andre sier.....

Skrevet
Skjønner ikke vitsen med telefonsex jeg. Når jeg endelig har fått inn telefonrøret så hører jeg ikke hva den andre sier.....

:ler2: :ler2: :ler2:

Skrevet

Annie :( barnslig av deg....

Vel det er vel slik at noen er vekke fra kjæresten sin i lengre perioder.Og da er det godt å kunne "trøste" seg med tlf sex. Snakker om fantasier og hører på lydene over tlf. Det er pirrende. :blunke:

Skrevet

Mulig Annie var barnslig, men jeg synes den var kankende god! :hoho::hoho:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg forsøkte telefonsex med kjæresten/forloveden min men vi begynte bare å le og tilslutt ga vi opp :ler:

Milla

Skrevet

Jeg har også alltid lurt på dette med telefonsex.... jeg skrur av munnstykket, stikker den inn, men ingenting skjer og jeg blir slapp etter en stund.... er det noe galt med meg...? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

å jeg hadde det med min type og jeg onanerte og peste og han ble så glad så glad

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

hallo.... er det virkelig SAA mange som ikke har hoert den 15 aar gamle stand-up vitsen der??? Den var ganske morsom......naar den svenske kvinnelige standup-dama Babben dro den.... som sagt...for ca 15 aar siden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...