vl800 Skrevet 19. mars 2002 #1 Skrevet 19. mars 2002 Er det noen av dere som har noe erfaring med sex ute i det fri? Hvor har dere eventuelt hatt sex, offentlig? Har dere noen gang blitt fersket, eller fersket noen andre, når de har sex? Et veldig pirrende samtale emne. Håper noen vil dele erfaringene med oss andre.12
Gjest sexysadie Skrevet 19. mars 2002 #2 Skrevet 19. mars 2002 Hadde sex på Rimi i Namsos...bak noen bruskasser.D var helt vildt og frykten for å bli tatt på fersken gjorde d hele bare enda bedre....
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #3 Skrevet 19. mars 2002 Hadde sex i frukt & grønt avdelingen på Kiwi........ de har jo kvalitetsgaranti der. Si meg, er du en sånn kåt halvgammel mann som får full tenning av å lese andres sexuelle opplevelser????? 10na
vl800 Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2002 Nei faktiskt ikke, Men det er vel ikke så lett å overbevise en innsnevra personlighet om noe annet , når du har bestemt deg allerede. Er dette så mye sykere en alt det andre som står her. Skjønner meg ikke på sånne folk som deg. Utrolig.12
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #5 Skrevet 19. mars 2002 Innsnevret personlighet?!?!?!? Innsnevrede personligheter har IKKE sex i frukt og grønt avdelingen......... Derimot innsnevrede og begrensede personligheter ber andre om å detaljert utlevere sine opplevelser....... Uansett, uttalelsen din om "spennende" lesning, vitner om at min tolkning faktisk har et vesentlig innhold av sannhet. Men, det er nå min mening da - så får andre mene hva de vil. 10na
vl800 Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2002 Hvorfor må man være en gammel gris med en gang det er et innlegg men ikke liker. Kan man ikke la være å lese det da, eller la være å svare. Det har vel ikke noe med å være grisete å gjøre det vel. Fordi om man prøver å få igang en diskusjon, som kanskje ikke du liker. Og synes du ikke det er spennede å ha sex ute i det fri. isåfall så bør du prøve det.12
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #7 Skrevet 19. mars 2002 Nuhvel....... sex ute i det fri har jeg ingen motforestillinger til. Grunnlaget for min "mistanke", er ordlyden din - "pirrende lesning" - og det faktum at DU ber andre beskrive sine opplevelser på en område du selv ikke har vært ennå..... ettersom du selv ikke har kommet med noen beskrivelse om selvopplevde eskapader. Emnet/temaet har jeg overhodet ingenting imot - hvorfor skulle jeg det? Sex ute i det fri anbefales på det sterkeste. 10na
vl800 Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2002 Jeg kan ta til meg den, jeg burde ha skrevet noe om selv opplevde erfaringer. Men jeg må si at jeg ikke tenkte på det når jeg skrev innlegget. Men det er jo ikke et tema som noen gidder å snakke om her så da er det ikke noen grunn for meg til å gjøre det heller akkurat nå.12
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #9 Skrevet 19. mars 2002 Hehe...... det var det jeg tenkte ja..... Mistanke ytterligere styrket... Case closed for min del. 10na
Creo Skrevet 19. mars 2002 #10 Skrevet 19. mars 2002 Hvordan klarte dere å ha sex i butikken uten å bli oppdaget..? Wow... jeg ble nesten imponert. Var det en upopulær butikk..? Eller har dere et smart tidspunkt..?
Thea Skrevet 19. mars 2002 #11 Skrevet 19. mars 2002 Vannvittig mange innlegg om offentlig sex her om dagen.Er det ettervirkninger av fjorårets BB parring som slår til eller??? En ting er sikkert...........jeg shopper ikke på Kiwi mer. 12
Gjest Silje Skrevet 19. mars 2002 #12 Skrevet 19. mars 2002 Ja ja.. Mange som reagerte på dette innlegget, få som har svart på det opprinnelige spørsmål. Får gjøre det jeg da Jepp - jeg har hatt sex i det "fri". Eller, ikke sikkert alle er enige med den. I en bil på en arbeidsplass (bak masse sandhauger) på en søndag. Trodde jo aldri i livet noen ville se oss her, siden det var fridag og greier. Men når vi står på som best, så kjører det plutselig en buldåser og to trailere SAKTE forbi oss. - DET var pinlig det. Ellers var jo hendelsen flott da! Minner for livet, med andre ord
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #13 Skrevet 20. mars 2002 Hei, jeg har hatt sex i det fri - ute på en øy i skjærgården, i skogen, på en badestrand i det hele tatt. som dere skjønner jeg elsker å elske i det fri. om sommeren i varmen kjenne solen varme opp mmmmmmmmmmmm deilig. men om jeg har blitt oppdaget noen, det aner jeg ingenting om.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #14 Skrevet 20. mars 2002 I en garasje (som var under bygging), i skogen, i et gammelt elveløp... Elsker sex i det fri- får liksom en mer *natural feeling* med det hele da 12
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #15 Skrevet 20. mars 2002 I en 15" liten motorbåt ute på sjøen en vakker sommerdag... Stopp motoren og bare la båten vugge i takt med ... HERLIG!! Eller en tur i skogen midt på dagen under et grantre... YEZZZ
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #16 Skrevet 21. mars 2002 Ikke akkurat i det fri... Hadde fest i kantinen på jobben. Vi måtte helt plutselig og stakk av inn på et kontor og kontorpulten var et passende sted... Fryktelig pirrende....fortenkomdet kom noen...
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #17 Skrevet 21. mars 2002 Vi var ute på kjøretur i fjor sommer. En ekstremt pirrende dag tror jeg Plutselig kom en av disse kraftige regnbøyene, slike som noen ganger kommer en deilig varm sommerdag. Denne var så kraftig at det ikke var mulig å kjøre videre, vi så jo ingenting. Så vi kjørte intil siden for å vente. Vel, småkåte var vi, og bygen gikk ikke over med det første, så vi elsket i bilen Det var da noen få biler som tok sjansen på å kjøre, så de rullet saaaakte forbi Men dagen var ikke over med dette. Da været lettet kjørte vi videre på vår tur. Endte etter en stund utenfor et øde bedehus. Der lysten overtok igjen. Denne gangen elsket vi utenfor bilen, bak bedehuset Deilig -zadine
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #18 Skrevet 21. mars 2002 Sex ute i det fri/offentlig er YAMMI!! I skogen, på et svaberg, i bilen på div parkeringsplasser, i et portrom... jo, jeg må si jeg likte det alle stedene! Kanskje alller mest pirrende i portrommet midt i Trondheim sentrum en lørdagskveld! (legger bare til at ingen var one-nights )
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2002 #19 Skrevet 23. mars 2002 Vi hadde sex i et fullt opplyst hotellrom uten gardinene trukket for. Det ble et kick å tenke på at det kanskje sto folk bak gardinene i huset tvers over gaten og så på.
vl800 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #20 Skrevet 3. april 2002 I trappe oppgangen i blokke. Det er ganske pirrende. Muligheten for å bli oppdaget da, er ganske stor, men det gjør det jo enda mere spennende. På verandaen er også ganske pirrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå