Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #21 Skrevet 17. juli 2006 Hyl! Sprøyte i musa? Den der skal du ha for! Modig :D Siden vi allerede snakker om pervopiercinger her lurer jeg på om jeg kan spørre et spørsmål i tråden din til noen som vet; hvor lang tid før puppene gror? Jeg har hørt det tar et år :klø: Æ lika itt betennelsa sjø ← Jeg tok piercing i nippelen for akkurat 2 år siden. Min ville ikke gro skikkelig. Jeg renset den masse og var nøye på å vri på piercingen så den ikke skulle gro fast. Det kom masse grønn gørr og div ut. Not nice. Den ble bedre i en liten periode, men så ble det bare verre og verre. Jeg hadde konstant betennelse og det gjorde utrolig vondt. Til slutt falt den ut! Jeg var egentlig litt lettet da, for jeg hadde hatt masse vondt i nesten ett år da. Jeg sa til legen min at jeg ikke skjønte hvorfor jeg ikke ble kvitt betennelsene og hele pakken siden jeg var så nøye med å rense den osv. Hun sa da at enkelte ting støter kroppen rett og slett vekk... Men jeg har utrolig lyst på en ny en da... men er veldig usikker siden jeg hadde så dårlig erfaring. Og så vil jeg også ha en sånn piercing som La Luna har tatt
La Luna Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #22 Skrevet 17. juli 2006 Men jeg har utrolig lyst på en ny en da... men er veldig usikker siden jeg hadde så dårlig erfaring. Og så vil jeg også ha en sånn piercing som La Luna har tatt ← Hvis du skal ha en ny piercing anbefaler jeg å ta en ring/barbell av titan, ikke kirurgisk stål som sikkert er det du hadde i brystvorta? Kroppen støter ikke like lett bort titan, og kirurgisk stål inneholder nikkel, det gjør ikke titan....
Gjest Pet Skrevet 17. juli 2006 #23 Skrevet 17. juli 2006 Skjønner ikke hvordan dere tør å bli piercet i eller rundt klitoris. Det er jo så mange nerveråder der - er dere ikke redde for å kutte noen og miste følsomheten?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #24 Skrevet 17. juli 2006 Hvis du skal ha en ny piercing anbefaler jeg å ta en ring/barbell av titan, ikke kirurgisk stål som sikkert er det du hadde i brystvorta? Kroppen støter ikke like lett bort titan, og kirurgisk stål inneholder nikkel, det gjør ikke titan.... ← Ja, tror det var kirurgisk stål jeg hadde forrige gang... Lurer litt på om jeg skal ta piercing i litt mindre sensitiv område først bare for å sjekke. Tenkte da navlen... Hvordan kjennes den nye piercingen din ut nå?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #25 Skrevet 17. juli 2006 Skjønner ikke hvordan dere tør å bli piercet i eller rundt klitoris. Det er jo så mange nerveråder der - er dere ikke redde for å kutte noen og miste følsomheten? ← Det er litt risky ja, men jeg har fortsatt lyst Jeg fikk høre det samme da jeg tok piercing i nippelen min, men jeg har like stor følsomhet enda
La Luna Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #26 Skrevet 17. juli 2006 Skjønner ikke hvordan dere tør å bli piercet i eller rundt klitoris. Det er jo så mange nerveråder der - er dere ikke redde for å kutte noen og miste følsomheten? ← Går til profesjonelle som har godt rykte på seg. De fleste blir mer følsomme Men er selvfølgelig en risk å ta. Ingen som blir piercet i selve klitoris, er visst ulovlig i Norge etter hva jeg har hørt? Ja, tror det var kirurgisk stål jeg hadde forrige gang... Lurer litt på om jeg skal ta piercing i litt mindre sensitiv område først bare for å sjekke. Tenkte da navlen... Hvordan kjennes den nye piercingen din ut nå? ← Har hørt at navelen er ett av de stedene der det lett kan gro ut....har ikke hørt om mange som har opplevd at den i klittforhuden har grodd ut, bare folk som har vært hos useriøse piercere som har satt den feil Fortsatt litt ømt, men kjennes bra
Gjest Gjest i dag Skrevet 5. desember 2007 #27 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Vet dette er en gammel tråd, men tenkte det var like greit å spørre her, enn å lage en ny. Å ta piercing der nede har jeg tenkt på i mange år, rett og slett i håp om å få ting litt mer følsomt... samtidig som jeg synes det kan være stilig. Ikke i klitoris da, men hudfolden over. Jeg så en del bilder på nettet nå for litt siden, og jeg syntes mye så regelrett kvalmt ut. Er livredd for at jeg ser rar ut der nede, og at det blir vanskelig å finne et sted å sette den. Har store ytre kjønnslepper, så må holde de godt tilbake for å få tatt den tenker jeg, men er dette en veldig ulempe? Har en del piercinger fra før, og aldri hatt noe problem med utstøting av de. Gruer meg rett og slett til å måtte vise meg frem der nede i frykt for at jeg ser rar ut osv, men ikke til å ta piercingen. Så klart redd for at det ødlegger så følsomheten blir helt borte, dog det ikke kan bli mye verre enn det alt er... :gråte: Hvordan blir det med evt arr? Håper noen vil svare meg! takk!
Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 31. juli 2008 #28 Skrevet 31. juli 2008 heisann:) jeg lurte på en ting fra dere der ute som har piercing i klitorisen...skal selv ta åm en liten stund men lurer på et par ting? Gjør det vondt og ta selve piercingen? Er det noe mer behagelig sexuelt sett når du har en slik en:) håper på svar:)
Nuith Skrevet 10. august 2008 #29 Skrevet 10. august 2008 Jeg har piercing i "forhuden" på klitoris, har hatt den i 4-5 år nå tror jeg. Fikk ingen bedøvelse eller noe sånt da den ble tatt; hadde et par piercinger andre steder fra før av så visste vel igrunnen hva jeg gikk til. Det gjorde utrolig vondt i 20-30 sekunder, før kroppen kicket inn med alt den hadde av smertestillende og etter det kjente jeg ingenting lenger. Absolutt ikke noe problem smertemessig; ville ikke nølt med å ta en til sånn sett. Tror min brukte omtrent en måned på å gro og i den tiden var det rimelig sårt å ta på (ble lite onanering gitt!), etter det har jeg ikke kjent noe til den. Må innrømme at noen seksuell nytelse får jeg ikke av den, men kjæresten min synes den er veldig sexy så sånn sett fungerer den jo...
Gjest Gjest SM Skrevet 18. august 2008 #30 Skrevet 18. august 2008 heisann:) jeg lurte på en ting fra dere der ute som har piercing i klitorisen...skal selv ta åm en liten stund men lurer på et par ting? Gjør det vondt og ta selve piercingen? Er det noe mer behagelig sexuelt sett når du har en slik en:) håper på svar:) Hatt min et år nå. Hun brukte bedøvelseskrem, svei godt et par sekunder, men var strengt tatt småtterier. Hadde litt vondt om natta når bedøvelsen gikk ut, men det kan ha med å gjøre at jeg gikk rett på byen og dansa og styrte på Vasket med Dr Greve og renset med sterilt saltvann. Ingen problemer. Grodde kjapt som pokker hos meg, men der er jeg genetisk heldig. Var mye mer sensitiv i starten, men nå er det stort sett som før. Kan være ekstra stimulerende ved bruk av vibrator spesielt, og ellers hvis du er skikkelig tent så klitoris svuler opp. Lykke til :D
sweetkim Skrevet 6. september 2008 #31 Skrevet 6. september 2008 Jeg har. På sjette eller sjuende året. Husker ikke. Aldri hatt noen problemer. Var ikke vondt engang. Men jeg har ikke I, men i hudfolden over. På den tiden var det ingen i Norge (i alle fall ikke offentlig) som utførte piercinger i selve klitoris. Krydder i hverdagen, men jeg ble ikke ekstra følsom av det. Hei du! siden du har tatt så må jeg spørre... jeg nevnte nettopp igår til kjæresten min at jeg kunne tenke meg det! Jeg lurer jo selvfølgelig på om det er vond... jeg har selv hull i underleppa,nese og navel og syns ikke dett var vondt i det hele tatt. Tok det lang tid før den grodde? Og i forhold til sex? hvor lang tid ventet du med å ha sex etter du tok den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå