La Luna Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Noen her som har det eller kjenner noen som har det og kan komme med fordeler og ulemper? Har lyst til å ta, men veit ikke om jeg tør....er ikke smerten jeg er redd for, men tenk om det f.eks. blir noe infeksjoner og jeg helt mister følelsen der nede Men jeg har jo hørt at man blir ekstra følsom der nede når man har tatt det, da, så det er jo det jeg satser på.... Erfaringer anyone?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 leste om ei som måtte ta den ut fordi det gikk for henne hele tiden. hun kunne ikke engang gå en liten tur i butikken uten orgasme.
La Luna Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2006 leste om ei som måtte ta den ut fordi det gikk for henne hele tiden. hun kunne ikke engang gå en liten tur i butikken uten orgasme. ← Hørtes nesten litt deilig ut.... Neida, hadde nok tatt den ut da jeg og. Flere?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Jeg for min del ville ikke gjort det. Fordi kroppen min støter fra seg slike ting. Kan ikke gå med øredobber, piercingen ble aldri bra og grodde ut. Hvordan reagerer kroppen DIN på slike ting? Og selv om noen ikke får noen problemer så er er det andre som bare får problemer med det. Det vet man aldri før det er prøvd.
La Luna Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2006 Hvordan reagerer kroppen DIN på slike ting? Og selv om noen ikke får noen problemer så er er det andre som bare får problemer med det. Det vet man aldri før det er prøvd. ← Vel, jeg har hull i ørene, i tragus og har hatt i nesa og har aldri hatt noe problemer med noe av det i hvert fall... Men man veit jo aldri nei, men allikevel greit å få høres andres erfaringer. (synes jeg da )
jolie Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har. På sjette eller sjuende året. Husker ikke. Aldri hatt noen problemer. Var ikke vondt engang. Men jeg har ikke I, men i hudfolden over. På den tiden var det ingen i Norge (i alle fall ikke offentlig) som utførte piercinger i selve klitoris. Krydder i hverdagen, men jeg ble ikke ekstra følsom av det.
La Luna Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2006 Nei, det er vel egentlig i hudfolden over jeg mener, ikke i selve klitoris
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde i 6 år, tok den ut for et år siden. Var ikke vondt, men ikke spesielt godt heller. Egentlig ingen forskjell å ha den der, derfor jeg tok ut min.
Gjest Jente_81 Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har vertikal i forhud. Ble litt følsom rett etter jeg tok den, men nå merker jeg ingenting. Men jeg syntes den er kjemefin Selv om den ikke gir meg noe ekstra glede, syntes jeg det er sexy!
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #12 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Takk for svar dere. Nå er den tatt ← Gratulerer. Hvordan var det å ta den? Hvordan føles det nå? Like bra som gliset antyder? Endret 15. juli 2006 av Sukkerert
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #13 Skrevet 16. juli 2006 Oioi! Eneste jeg har i nærheten av det er i begge brystvortene, og de får ikke han spesialkompisen min lov å sleike på lengre siden de bruker sykt lang tid på å gro! Tenkte det kunne bli et problem med oralsex da? Kanskje det gror fortere på et slikt sted..
La Luna Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 16. juli 2006 Vel, føles bra foreløpig Litt ømt noen ganger da, men er jo ikke lenge siden jeg tok den. Akkurat å ta den gjorde ikke så vondt for var bedøvet, men selve bedøvelsessprøyta var ikke så god akkurat.... Tja, sier det skal ta en 4-6 uker å gro....har ingen planlagt sex med det første, så skal nok få den tida på seg før jeg tester den ut De sier at oralsex bare blir bedre med denne, så får håpe det
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #15 Skrevet 16. juli 2006 Hyl! Sprøyte i musa? Den der skal du ha for! Modig :D Siden vi allerede snakker om pervopiercinger her lurer jeg på om jeg kan spørre et spørsmål i tråden din til noen som vet; hvor lang tid før puppene gror? Jeg har hørt det tar et år :klø: Æ lika itt betennelsa sjø
La Luna Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #16 Skrevet 16. juli 2006 Hyl! Sprøyte i musa? Den der skal du ha for! Modig :D ← Og det verste var at jeg ikke ante at den kom! Han sa han skulle ta bedøvelse, men da tenkte jeg mere sånn krem eller spray eller noe, men plutselig satte han en sprøyte inn der! Et helt år? Oi, det var lenge....
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #17 Skrevet 17. juli 2006 Hyl! Sprøyte i musa? Den der skal du ha for! Modig :D Siden vi allerede snakker om pervopiercinger her lurer jeg på om jeg kan spørre et spørsmål i tråden din til noen som vet; hvor lang tid før puppene gror? Jeg har hørt det tar et år :klø: Æ lika itt betennelsa sjø ← jeg hadde piercing i brystvortene.de grodde i løpet av 6-8 uker.bh-en gnagde litt,så jeg så meg nødt till å gå uten bh en stund etter at de var grodd var det ikke noe problemer med dem.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #18 Skrevet 17. juli 2006 Jeg er ekstremt dprlig på å rense dem da, vasker bare med vann i dusjen for jeg tåler ikke brulidin eller klorheksidin eller noe som helst. DA blir det grønn betennelse da! Men det kommer seg vel med tiden..
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #19 Skrevet 17. juli 2006 Jeg er ekstremt dprlig på å rense dem da, vasker bare med vann i dusjen for jeg tåler ikke brulidin eller klorheksidin eller noe som helst. DA blir det grønn betennelse da! Men det kommer seg vel med tiden.. ← du kan prøve å rense med sterilt saltvann som du får kjøpt på apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #20 Skrevet 17. juli 2006 Hyl! Sprøyte i musa? Den der skal du ha for! Modig :D Siden vi allerede snakker om pervopiercinger her lurer jeg på om jeg kan spørre et spørsmål i tråden din til noen som vet; hvor lang tid før puppene gror? Jeg har hørt det tar et år :klø: Æ lika itt betennelsa sjø ← Min grodde aldri og måtte ta den ut(gav opp etter litt over et års tid tror jeg, for det var bare ekkelt, da var den ikke på vei til å gro en gang). Hadde ikke hatt problemer med andre piercinger men denne ville ikke på meg. Kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå