Gå til innhold

Beste studentbyen i Oslo?

Gjest sara20

Anbefalte innlegg

Gjest sara20

Hvilen studentby(boliger) i Oslo er etter din mening den beste, og hvorfor??

Blir kjempe-glad for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg likte meg godt på Sogn studenby pga nærhet til marka og studiested. Du bør imidlertid passe på å få plass i en av de nyoppussete blokkene, da får man gratis bredbånd, deler ikke kjøkken/bad med så mange osv. Og så er det billig da jeg bodde der kostet det vel 2500 i mnd (3 år siden) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippopotamus

Jeg anbefaler Fjellbirkeland. Flott område, lite bråk og billig. Og du deler kjøkken/bad med maks en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Fjellbirkeland. Flott område, lite bråk og billig. Og du deler kjøkken/bad med maks en person.

Slenger meg på denne. Fjellbirkeland er absolutt å anbefale! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Siloen på Grünerløkka. Nytt, god plass, eget kjøkken og stort fint bad. Føler ikke at andres møkk sitter igjen i veggene uansett hvor mye du skrubber. Parker rett i nærheten, kort vei til utesteder, og Grünerløkka har stort sett alle butikker du behøver. Offentlig kommunikasjon få minutters gange hjemmefra.

Litt klønete hvis du går på skole på Blindern, men dersom du studerer i sentrum så er det genialt. Storkoser meg i leiligheten min og gruer meg til jeg snart må flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjølsen; nært Nydalen og Maridalen, tar 10 minutter til Blindern, bussen går rett utenfor hele tiden, stor matbutikk og godt miljø. Relativ ny. Alle har internett, telefon og kabeltv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Har flere steder jeg vil anbefale :)

- St. Hanshaugen studentby (Helt nye hybler og leiligheter sto ferdig til nyttår og nå til sommeren). Sentralt beliggenhet mellom Bislett og Grûnerløkka. Les mer på www.oas.no

- Siloen på Grünerløkka. Les mer på www.sio.no

- Sofienberg Studenthus. Hybler og leiligheter. Kort vei til Sofienbergparken og Løkka. Les mer på www.oas.no

- Iladalen studenthus. Helt nytt studenthus med parleiligheter og hybler. Ligger sentral til ved Alexander Kiellands Plass mellom Grünerløkka og St. hanshaugen. Ser veldig fint ut på bilder. Kikk her: www.oas.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...