Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det virkelig nødvendig? :frustrert::sinna: Sitter i telefonen nå til en offentlig instans og blir tvunget til å lytte til en dårlig Midi-versjon av AHA... Refrenget spilles om igjen og om igjen og om igjen og om igjen....... Mens en glad og lykkelig kvinne piper om at jeg stadig rykker fremover i køen :grine: Tror det ville vært bedre om det bare hadde vært ringesignaler jeg.... :roll:

Endret av Ginen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller meste av ventemusikk er helt grusomt! :frustrert: Jeg tror de har det slik fordi de håper folk skal bli drittlei og rett og slett legge på.

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Det aller meste av ventemusikk er helt grusomt!  :frustrert: Jeg tror de har det slik fordi de håper folk skal bli drittlei og rett og slett legge på.

:Nikke: tror det jeg også!

Denne hadde jo vært bra ventemusikk for deg Naria

http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf

:hoho:

Ja jeg vet at du blir gal av den sangen ;)

Endret av Miloine
Skrevet
Det aller meste av ventemusikk er helt grusomt!  :frustrert: Jeg tror de har det slik fordi de håper folk skal bli drittlei og rett og slett legge på.

...og på meg funker det, med mindre det er livsviktig at jeg får kontakt :ler: . Jeg blir så sur at jeg legger på etter ca. 4 repetisjoner av "Du rykker stadig fram i køen. Vennligst vent."

Gjest Miloine
Skrevet
Den der er jeg hekta på allerede. Se tråd lenger ned på snikk-snakk.  ;)

:ler: Det var derfor jeg skrev det, fordi jeg leste tråden din i stad ;)

Skrevet
:ler: Det var derfor jeg skrev det, fordi jeg leste tråden din i stad  ;)

Men den er skummel da. Hjernevasking på høyt nivå. :sjenert:

Skrevet
:Nikke: tror det jeg også!

Denne hadde jo vært bra ventemusikk  for deg Naria

http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf

:hoho:

Ja jeg vet at du blir gal av den sangen  ;)

Hahahaaa. :ler: ...for en helt for JÆVLIG duppedittsang!! Klarte bare å høre på den i 3 sekunder før jeg klikka bort siden!!

For mange år siden når jeg var arbeidsledig og skulle ringe til aetat hadde de også en helt - usannsyyynlig - for jeevlig irriterende pianotruddelutt. Når man endelig kom gjennom var man så snytforbanna av å høre på den "sangen" at man bare freeesa. Kanskje det var meningen....? :forvirret:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Men den er skummel da. Hjernevasking på høyt nivå.  :sjenert:

Ja det har du rett i, jeg måtte jo høre på denne låta som du linket til - og nå.....bare må jeg ha den på :sur:

samboer blir også gal av den! Men, nå drar jeg snart ut til Grünerløkka for å høre på gratis live musikk i dag :danse: + :perebrus: + :briller2:

For ikke å avspore tråden helt er jeg enig med Ginene: Jeg kan ikke fordra ventemusikk jeg heller, spesielt når du må sitte i flere minutter å vente, hadde de enda hatt noen fine låter så :tristbla: istedenfor sånn typisk "heismusikk" :sprettoy:

:)

Endret av Miloine
Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Hahahaaa.  :ler: ...for en helt for JÆVLIG duppedittsang!! Klarte bare å høre på den i 3 sekunder før jeg klikka bort siden!!

For mange år siden når jeg var arbeidsledig og skulle ringe til aetat hadde de også en helt - usannsyyynlig - for jeevlig irriterende pianotruddelutt. Når man endelig kom gjennom var man så snytforbanna av å høre på den "sangen" at man bare freeesa. Kanskje det var meningen....? :forvirret:

:ler: huffda, :sjenert::ler:

Det var ikke meningen at andre skulle bli hekta :sjarmor::ironi: *hevn*

Endret av Miloine
Gjest Hope i.i.
Skrevet

Hos Bluecom er det "Mysteriet deg" med Eidsvåg og svenska... ARRG! Hundretusen ganger.

Skrevet

For en grusom sang.

Da foretrekker jeg utrolig nok Contry bedre. Trodde aldri jeg kom til å si det. Har lenge hatet Contry musikken jeg får høre hver gang jeg ringer legekontoret, og det er alltid laaaaaang ventetid. Holder på å klikke hver gang. Men denne sangen setter rekkorden. Da hadde jeg blir fly forbanna når jeg km igjennom, nå er jeg bare meget irritert.

Skrevet
....hver gang jeg ringer legekontoret, ....

Hos "mitt" legekontor har de vært så fornuftig at de har lokalradio'n som "ventemusikk" Da får man i det minst hørt noe "fornuftig" i stedet for en skingrende pling-plong sang....

Gjest Gjest
Skrevet
takk nå kommer den til å surre i huet mitt i hele dag

:ler: Tror den gjør det for de fleste av de som har sett på linken.

Sett på en Jan Werner låt da vel ;)

Gjest Kardemomme
Skrevet

Noen som har prøvd å ringe til SAS/Braatens billett-service?

Helt GRUSOM ventemusikk :frustrert:

Skrevet

Å herre....ja den skal nok svive i kålen ei stund ja :overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Tror den gjør det for de fleste av de som har sett på linken.

Sett på en Jan Werner låt da vel  ;)

:sjarmor: allways...................... ;)

Skrevet
Hos Bluecom er det "Mysteriet deg" med Eidsvåg og svenska... ARRG! Hundretusen ganger.

Hahaha, tell me about it!!! Klikka mentalt på et kvinnemennekse som tok telefonen der en gang etter at jeg hadde hørt på de sangene i over en time. Var farlig nær et nervesammenbrudd da ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...