Gjest me Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Vi skal prøve å handle sjeldnere, en gang i uka, og lurer på om noen har noen tips på dagligvare-butikker i Oslo som passer til rimelig storhandling.
Shoegal Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Vanskelig å si noen konkrete butikker, når jeg ikke vet hvor du bor. Men jeg kan jo si noe generelt... Jeg innbiller meg at Rema 1000 er billigst på basisvarer, så derfor handler jeg ofte der. Dersom jeg skal ha noe mer spesielt blir det Ica Supermarked eller Meny, eller Ultra eller Centra dersom det er noe virkelig spesielt jeg skal ha.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Tør ikke si noe om pris, men anbefaler Ica Maxi på Skøyen -ingen gourmet-butikk, men stort og oversiktlig med god parkering Ultra på Bryn-senteret Centra på Majorstuen
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 coop obs på løren. stort og billig. 1% kjøpeutbytte på alt, dvs at hvis du husker å dra medlemskortet hver gang du er der får du ganske bra med penger igjen på slutten av året.
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 Jeg liker Kiwi på Carl Berner (litt ovenfor krysset). Der er det nok parkeringsplasser og butikken er stor og oversiktlig. Rema 1000 på Ryen er også grei mht parkering (eget parkeringshus).
Arkana Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Anbefaler også Ica Maxi på Skøyen, de har det meste til greie priser. Men Rema er nok de billigste selv om deres butikker ikke er så store og ikke har samme utvalget, men de er veldig greie når det gjelder basisvarer, det er mye det ikke er noen vits å betale ekstra for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå