Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

enkelt og greit spørsmål:kunne dere ha vært sammen med en blitzer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Nei, jeg hadde blitt veldig lei av ustanselig gnål om "makta" og "revlusjon" kombinert med tvilsom personlig hygiene.

Gjest Gjest
Skrevet

Har vært, for 20 år siden. Og: Very Victoria: Alle de jeg kjente på den tiden var normalt renslige. Jeg tror du lider av noen fordommer.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Fordommer er en herlig ting :-)

Gjest StoreSky
Skrevet

Har vært selv og kjenner mange fremdeles -men alle jeg kjenner er jo blitt voksen og LITT rundere i kantene nå..hehe..

Så det er ikke uaktuelt -bortsett fra at jeg liker menn men HELT kort hår best;)

Gjest Gjesta
Skrevet

En skal jo aldri si aldri, men jeg tror det hadde bydd på for mange utfordringer for meg. Jeg ønsker ikke et forhold som er bygd på motsetninger lenger. Det er vanskelig nok å få ting til å fungere om man ikke skal skaffe seg ekstra problemer, så i utgangspunktet må jeg si nei.

Skrevet

Definér blitzer.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, tror vi hadde vært altfor forskjellige... Sånne som han ville jo ha gått i tog mot sånne som meg... ;)

Skrevet

ER sammen med en blitzer.

(Og han er hverken urenslig eller går spesiellt mye i tog...)

Gjest Gjest
Skrevet

Så de er på lag med de sultestreikende afghanerne?

Pføy... Å sultestreike er det beste mine "fiender" kunne gjort mot meg. Jeg kunne nemlig ikke gidd mer faen i de skrullingene, for de har et valg. De kan spise- eller la være. Skulle ønske andre var like kalde som meg, for afghanerne får sikkert bli i Norge.

MongoNorge på sitt beste.... :sur:

Nei, en sånn mann (eller skal man heller kalle de uvitende guttunger) ville jeg ikke vært sammen med.

Skrevet

Så du finner drømmemannen - alt er perfekt. Alt klaffer.

Men han er politisk aktiv i blitz-miljøet, har rød hanekam og hører på hard musikk.

... dump? o.O

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har hatt litt med Blitzmiljøet å gjøre.

Nå er jeg for gammel ;)

Nei, i dag vil jeg ha en anne type mann.

Endret av Persille
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jepp, det kunne jeg!

Alltid en bonus med noen som bryr seg om andre enn seg selv ;)

Skrevet

nei... rett og slett fordi jeg ikke liker den utseendemessige stilen og at jeg ønsker en mer "a4" mann.

Gjest Gjesta
Skrevet
nei... rett og slett fordi jeg ikke liker den utseendemessige stilen og at jeg ønsker en mer "a4" mann.

samme her

Skrevet

det skulle nok mye til før jeg fallt for en blitzer ja, mye pga at typen og utseendet, altså det de ønsker å utstråle om hvem de er, er ganske langt ifra slik jeg er og hva jeg trives med nå.

når jeg var yngre kunne jeg helt klart vært sammen med en, idag er det mye mindre sjans.

man skal aldri si aldri, men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke kunne vært sammen med en blitzer så lenge han kledde seg og stylet seg slik jeg oppfatter blitzere.

ikke noe galt i hvordan de kler seg, bare ikke helt meg kan du si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...