Gjest Hilde Skrevet 13. desember 2002 #1 Del Skrevet 13. desember 2002 Tror jeg har hatt litt for god tid de tre siste dagene - jeg har vært hjemme med min sønn som er syk og selvom jeg jobber hjemmefra disse dagene, så blir det MYE Kvinneguiden. Jeg begynte å lese en bok denne uken - den heter: "En shopoholikers hemmelige drømmeverden" og er skrevet av Sophie Kinsella. Det er en glimrende bok - full av humor - langt morsommere enn Brigdet Jones dagbok. Men det er skrevet i noenlunde samme genre. Kjøp den som en gave til deg selv, en søster eller en venninne. Jeg skal kjøpe den både søster, svigerinner og min bestevenninne. Prisen er kun kr. 89,- i paperback-utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dawna Skrevet 13. desember 2002 #2 Del Skrevet 13. desember 2002 Helt enig med deg Hilde, den boken er helt glimrende skrevet. Henger meg på denne anbefalingen- les og le! Dawna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2002 #3 Del Skrevet 13. desember 2002 Takk for tipset Satt i stad og tenkte at jeg må skaffe meg noe lesestoff til romjulen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 14. desember 2002 #4 Del Skrevet 14. desember 2002 Takk for tipset også! Har lest om den for en stund siden og tenkte at jeg skulle kjøpe den da.. men hadde helt glemt det til nå Men nå skal jeg kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gummis Skrevet 15. desember 2002 #5 Del Skrevet 15. desember 2002 Den boken har også to etterfølgere - vet den ene heter: a shopaholic ties the knot. Kanskje det er noe. Jeg har ikke lest den enda, men regner at neste gang jeg vil slappe av er den en god kandidat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå