Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Hallo jenter Jeg og samboern er nå i andre måned med prøving. Den første måned gikk det ikke så bra pga at vi ikke prøvde nok Litt trøtt om kveldene osv. Men i denne måneden så hadde jeg bestemt meg for å skikkelig trø til Og det hadde samboeren min også, men det viser seg nå at det er bare meg som virkelig vil stå på for å få henne gravid. Hun føler ikke for å ha sex, gidder ikke å ta noe som helst form for inisativ. Dette synes jeg er veldig frustrerende og irriterende. Så hva skal jeg gjøre? Skal jeg og bare gi faen og vente til hun gidder å ta inisativ? På forhånd takk for svar. Ps: Dette var et problem da vi prøvde på vår første unge også.
Hu i Svingen Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Tja. Pleier du å vente på at hun tar initiativ når dere ikke prøver også? En liten prat kanskje?
Gjest marthepia Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Sambo skrev du dette? Vet du ble litt irritert i går da jeg sovna.. :klø: Endret 10. juni 2006 av marthepia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå