Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bite me
Skrevet

noen som vil skåle m meg????

Jeg skåler i hvert fall!!!!!! SKÅL! :perebrus: :perebrus: :perebrus:

VB på meg. hva m deg? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hepp'er med kaffe og en yyyderst liten bailey's.... (les:litt kaffe og en GOD dæsj med bailey's i hehe..)

Øh...VB?!

Skrevet

Uhh....æhh...åhhh....*erindrer en fest for en stund tilbake der det gikk på bare VB og blir uuuhhhrven*

Tror jeg holder meg til min fornemme kaffe og beiliiis *ler*

Gjest Miloine
Skrevet

:ler:

Jeg kan skåle med deg i dag jeg (ikke akkurat nå da)

Men senere i dag skal jeg på Grünerdagene, (Grünerløkka/Oslo) og da blir det nok en del øl i finværet ja, til masse gratiskonserter i parkene ;)

Gjest Bite me
Skrevet

jeg sier skål i dag også jeg. jeg er ram!!!!! ;):perebrus:

Gjest Gjest
Skrevet

Skål! :perebrus:

Må innrømme jeg begynner å lure litt på meg selv, her jeg sitter og drikker Munkholm og føler meg brisen. Vurderer og tenker hardt på om det enten er for lenge siden sist jeg drakk eller om det er en konspirasjon fra bryggeriets side. Er rett og slett litt tullete i hodet. :overrasket:

Gjest King James
Skrevet (endret)

Det er under min verdighet å skåle

Endret av King James
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke du skribent, King James? Kikk litt på og/å-reglene du! ;)

Gjest King James
Skrevet
Er ikke du skribent, King James? Kikk litt på og/å-reglene du!  ;)

tja jeg vet ikke om det er riktig og kalle meg skribent. Jeg skriver fortellinger så på en måte er jeg kanskje det.

når det gjelder denne og\å regelen så er dette mitt største problem når det gjelder min dysleksi jeg har aldri helt greid og forstå denne.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har skålt hele helgen, så nå tror jeg faktisk ikke jeg orker mer på en stund.

Vin... urk... :sprettoy:

Skrevet
tja jeg vet ikke om det er riktig og kalle meg skribent. Jeg skriver fortellinger så på en måte er jeg kanskje det.

når det gjelder denne og\å regelen så er dette mitt største problem når det gjelder min dysleksi jeg har aldri helt greid og forstå denne.

"og" bruker du når du forklarer 2 ting sammen... Tannbørsten og glasset... Bilen og mannen. Stolen og soffaen. Når det er to ting sammen, eller når du forklarer at du gjør 2 ting samtidig. Jeg hoppet og danset... osv. :P

"å" er når er når du skriver feks. å svømme, å danse, å spise... Jalp det litt?

Gjest gjest1
Skrevet

Alt hva du har fått med deg, Yme. Jeg er imponert....

Gjest Emera
Skrevet

Jeg synes du er utrolig tålmodig som gidder å forklare det der hver eneste gang noen ser det som sin oppgave å korrigere deg på skrivingen din! Imponerende!

Selv hadde jeg blitt temmelig lei. Ganske fort.

Gjest King James
Skrevet
"og" bruker du når du forklarer 2 ting sammen... Tannbørsten og glasset... Bilen og mannen. Stolen og soffaen. Når det er to ting sammen, eller når du forklarer at du gjør 2 ting samtidig. Jeg hoppet og danset... osv. :P

"å" er når er når du skriver feks. å svømme, å danse, å spise... Jalp det litt?

ja det gjorde det. Takk skal du ha

Gjest King James
Skrevet

Selv hadde jeg blitt temmelig lei. Ganske fort.

Jeg er ganske lei av det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...